TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 na Tougestuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #405974  av mr292

oki, kunne tenke meg å fått gjort noe lignende selv etterhvert, men jeg har 0 erfaring med plastbehandling som sveising, og støpeplast og slikt.
har du drevet med noe slikt tidligere? jeg kunne muligens trengt litt hjelp med noe isåfall.
 #406077  av john_e

DanielJ skrev:Spennende :evil: Spendt på hvordan MR2en ender opp med å se ut til slutt.
Ja, konstruktøren av nye bakenden (meg) er også spent :D
Zepticon skrev:Brukte du noen tutorials når du trakk om dashen? Eller bare hoppet du i det? :D
Hoppet bare i det :D

Er ikke ferdig med trekket, men det ligger delvis sammensydd enda. Venter til våren ;)
 #406079  av john_e

Hvordan går jeg fram for å åpne lyktene i ovnen?
Skal fikse quad-bremselys + pusse opp reflektorene så de lyser sterkest mulig hvis jeg får tid :)
 #406081  av 3rlend

Det er veldig viktig at du ikke legger lyktene i ovnen om du skal: til bestemora di (1km) unna og låne støvsuger. Hun inviterer samtidig på vaffel og brus. en GOD stund etter tenker du FAEN! og hiver deg i bilen å kjører som en tulling hjem til en smeltet lykt :)

Denne historien var basert på en sann historie der min beste venn hadde hovedrollen :P
 #406089  av ArildM

3rlend skrev:Det er veldig viktig at du ikke legger lyktene i ovnen om du skal: til bestemora di (1km) unna og låne støvsuger. Hun inviterer samtidig på vaffel og brus. en GOD stund etter tenker du FAEN! og hiver deg i bilen å kjører som en tulling hjem til en smeltet lykt :)

Denne historien var basert på en sann historie der min beste venn hadde hovedrollen :P
Hehe, priceless :lol:
 #406122  av DanielJ

john_e skrev:Hvordan går jeg fram for å åpne lyktene i ovnen?
Skal fikse quad-bremselys + pusse opp reflektorene så de lyser sterkest mulig hvis jeg får tid :)
Hva er det egentlig du har tenk å gjør da? Jeg har nå kun kjørelys i kun ei pære bak, og har satt inn ei 5w pære til tåkelyset. Kjører med det på konstant, men har da bare bremselys i ene pæren. Tenkte å bygge om så den bremser med begge pærene. Tenkte da å bygge om en av pærebeholderen (med dobbel funksjon) fra Zenki lyktene til Kouki lyktene. Må da bare modde festene det beholderen så de går overens med kuoki lyktene. Har du tenk å gjøre det på en annen måte?
 #406127  av john_e

Andrepedersen skrev:Savner bilder :(
Hmmm, må prøve å få til noe i morgen (senere i dag) da :)
DanielJ skrev:
Hva er det egentlig du har tenk å gjør da? Jeg har nå kun kjørelys i kun ei pære bak, og har satt inn ei 5w pære til tåkelyset. Kjører med det på konstant, men har da bare bremselys i ene pæren. Tenkte å bygge om så den bremser med begge pærene. Tenkte da å bygge om en av pærebeholderen (med dobbel funksjon) fra Zenki lyktene til Kouki lyktene. Må da bare modde festene det beholderen så de går overens med kuoki lyktene. Har du tenk å gjøre det på en annen måte?
Skal lage bremse og kjørelys i alle fire, med fungerende tåkelys. Flytter bremsepæreholderne fra zenki, over til kouki som du også skal :)
Tenkte opprinnelig å pusse opp krombelegget inne i reflektorene, men det ser ganske bra ut, så det er mulig jeg slipper å åpne opp :D
 #406138  av DanielJ

john_e skrev:
DanielJ skrev:
Skal lage bremse og kjørelys i alle fire, med fungerende tåkelys. Flytter bremsepæreholderne fra zenki, over til kouki som du også skal :)
Tenkte opprinnelig å pusse opp krombelegget inne i reflektorene, men det ser ganske bra ut, så det er mulig jeg slipper å åpne opp :D
Okei da har du akkurat samme planene som meg! Tenkte å bare ha et ryggelys i midplaten. Setter ei jævla sterk hvit ledpære til ryggelys og jævla sterk rød ledpære til tåkelys :lol:
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 54