Hei!
Jeg er ganske ny her på forumet og hadde en del spørsmål angående ombyggingsmuligheter fra en t20 st205 med 7A-FE motor til en st205 gt 4.
Dere må ikke skyte meg dersom det er flere tråer om akkurat dette temaet, jeg har prøvd å søke, men ikke fått/funnet de svarene jeg er på utkikk etter.
Er det mulig å få GODKJENT en ombygging i fra 1.8Litern til en komplett GT 4 , da mener jeg å kjøpe en donorbil, eventuelt en havarert bil for deretter å flytte alt over på min t20. Krav og mål er at det skal stå på hvite skilter.
Etter de søkene jeg har gjordt så har jeg forstått følgende, Bakaksling er forskjellig og nye fester for denne må lages/tilpasses. Det samme gjelder eksos, men er dette det eneste?
I tilfelle, er det mulig å trimme disse med 1.8liter på noen som helst lønnsom måte? hvor mye tåler da 7A-FE dersom en turbokonvertering av forekommer?
Jeg er ganske ny her på forumet og hadde en del spørsmål angående ombyggingsmuligheter fra en t20 st205 med 7A-FE motor til en st205 gt 4.
Dere må ikke skyte meg dersom det er flere tråer om akkurat dette temaet, jeg har prøvd å søke, men ikke fått/funnet de svarene jeg er på utkikk etter.
Er det mulig å få GODKJENT en ombygging i fra 1.8Litern til en komplett GT 4 , da mener jeg å kjøpe en donorbil, eventuelt en havarert bil for deretter å flytte alt over på min t20. Krav og mål er at det skal stå på hvite skilter.
Etter de søkene jeg har gjordt så har jeg forstått følgende, Bakaksling er forskjellig og nye fester for denne må lages/tilpasses. Det samme gjelder eksos, men er dette det eneste?
I tilfelle, er det mulig å trimme disse med 1.8liter på noen som helst lønnsom måte? hvor mye tåler da 7A-FE dersom en turbokonvertering av forekommer?