TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla GTI 1989

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #406476  av ArildM
 
Godt å se at det fremdeles finnes noen igjen av disse og at de blir tatt vare på :)
 #406489  av smurfen81
 
ArildM skrev:Godt å se at det fremdeles finnes noen igjen av disse og at de blir tatt vare på :)
Takk :D

Uvisst når den er tilbake på veien da jeg vil ha den strøken først 8)
 #406769  av SupraJensen
 
Ser du holder på me et stilig proskjekt :wink: hvilken gearkasse byttet du til? har lest at i danmark bruker dem å bytte kasse ifra G6 (1.3) og G6R (1.6) som da er 6trins kasse og gjør at bilen blir enda kvikkere, så tengte å fåre slå dette til deg, om du ikke allerede har gjort det. :wink:

kunne gjerne tengt meg å se mere av den delen hvor du farger taktrekket :wink:

meget fin bil du har, og ser at den kommer ifra finnmark, så er sikkert fri for rust også? 8)
 #406787  av smurfen81
 
SupraJensen skrev:Ser du holder på me et stilig proskjekt :wink: hvilken gearkasse byttet du til? har lest at i danmark bruker dem å bytte kasse ifra G6 (1.3) og G6R (1.6) som da er 6trins kasse og gjør at bilen blir enda kvikkere, så tengte å fåre slå dette til deg, om du ikke allerede har gjort det. :wink:

kunne gjerne tengt meg å se mere av den delen hvor du farger taktrekket :wink:

meget fin bil du har, og ser at den kommer ifra finnmark, så er sikkert fri for rust også? 8)
Bytta til original GTI kasse.. Aner ikke hden heter..

Brukte bare vanlig lakk for å farge taktrekket.. tar tid og går med en del bokser,men det blir farget til slutt :)

Er bare litt rust på ene døra, men det er kommet etter en vinter i Oslo..