TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #407921  av ArildM

Oi. Og derfor står den der? :? Kunne i alle fall ha solgt delene fra den.
 #408028  av harared

celicat23 skrev:Sikring(er) eller kaptutt batteri?
+1 på den. Hovedsikringene sitter i boksen nærmest batteriet. Kan være verdt og sjekke.
 #408039  av moekkamann

harared skrev:
celicat23 skrev:Sikring(er) eller kaptutt batteri?
+1 på den. Hovedsikringene sitter i boksen nærmest batteriet. Kan være verdt og sjekke.
er nok en hovedsikring som kutteer tenning da i såfall, har bytta det på min..
bilen stopper ikke under kjøring selvom batteriet er ræva, i hvertfall ikke uten videre.
 #408070  av FT86

3rlend skrev:mine smidde stempel og råder er ankommet oslo :D 2-3 dager igjen før dem er her :D
konge !

vil ikke selge tilbake leppa mi? :P
savner den :S
 #408079  av 3rlend

hahahaha :D du fikser border fronton! :P

du kan ikke gi deg pga litt motgang ! :)
kan understreke å si at jeg tror jeg er en av de med mest uflaks å har plagdes mest her inne :P what doesnt kills you make you stronger 8)

registrer deg på mr2oc.com står MANGE how-to`s til å modifisere border fronten! :)
 #408083  av FT86

3rlend skrev:hahahaha :D du fikser border fronton! :P

du kan ikke gi deg pga litt motgang ! :)
kan understreke å si at jeg tror jeg er en av de med mest uflaks å har plagdes mest her inne :P what doesnt kills you make you stronger 8)

registrer deg på mr2oc.com står MANGE how-to`s til å modifisere border fronten! :)
hehehe er medlem der :)
 #408114  av Noxan8

:shock: oh shit, kondolerer :(
 #408125  av ArildM

Huff. Kondolerer. Så ut til å ha vært en voldsom smell.
 #408311  av TBS

Min dummeste avgjørelse gjennom tidene :

Takke nei til en regga og venstrestyrt Supra mk4 som jeg kunne fått for 250k av en kammerat.......
  • 1
  • 805
  • 806
  • 807
  • 808
  • 809
  • 1174