TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #408584  av Mr_Storbrua

Idag kom sommerhjula på celica'n :)
 #408597  av 2r-e-rik

celicat23 skrev:Var det hakekorset og hitler-ørna som gjorde det for deg? (jada, jeg vet det står feil veil...)
mere datsun skrifta å neger tribuna.. men nazi symboler er jo et morsomt innslag på en japse bil siden japan sympatiserte med nazi tyskland..
 #408605  av Mr_Storbrua

Har forresten fått lakkert motorsykkelen i vinter. Fikk montert den ferdig på søndagen, å siden det var så fint vær måtte jeg ha ett vift med den :) Nydelig :) Må ha nytt fordekk å ett oljeskift, så er det klart for sesong :)
 #408608  av celicat23

2r-e-rik skrev:
celicat23 skrev:Var det hakekorset og hitler-ørna som gjorde det for deg? (jada, jeg vet det står feil veil...)
mere datsun skrifta å neger tribuna.. men nazi symboler er jo et morsomt innslag på en japse bil siden japan sympatiserte med nazi tyskland..
Hadde de kuttet ut nazi greiene og de jævelig bilxtra ventilene skrudd på fangeren bak der så hadde jeg digga den selv. Har vært ett par biler i usa og, med litt army-look som har vært kule. Gøy med noe nytt, når de får det til.
  • 1
  • 806
  • 807
  • 808
  • 809
  • 810
  • 1174