TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #409051  av ArildM

Heyhey er ikke vi alle venner her på forumet da :mrgreen:

Straks: Nattmat, serier og Reddit nerding videre utover søndagsnatta :mrgreen:
 #409052  av ArildM

Julebrus skrev:Hadde jeg hatt en H1 der skulle jeg ha presset purken opp i et hjørne :P

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Politie ... 73150.html
Det er jo politiet i norge på sitt beste da! Storauksjon når noen stakkars ungdommer står å svir av litt dekk i et parkeringshus! :lol:
 #409053  av 2r-e-rik

jeg er skeptisk til data og ny tekologi. å for meg er en data nerd en som sitter inni data'en min som får dataen til å fungere.. det er vel derfor du er våken om natta arild?
 #409059  av inzane2012

Julebrus skrev:Hadde jeg hatt en H1 der skulle jeg ha presset purken opp i et hjørne :P

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Politie ... 73150.html

ååååh du merker at politiet i Bergen har litt mindre å gjøre på enn Oslo politiet da :)

BTW, glimmrendes kommentar fra politiet:
- Her var det en ansamling av ungdommer som drev med burning. Det er generelt farlig...
 #409060  av celicat23

Det er vel 2 sider av den saken der.. På den ene siden så er politiet sin over-reaksjon er helt latterlig. Hadde du ringt og sagt noen hadde brutt seg inn i huset ditt og jagde deg med kniv så hadde de så vidt sendt 1 bil etter 1 time. Ungdommer i ett parkeringshus? FULL UTRYKKNING!!! HELT idiotisk.

På den andre siden... Burne i ett parkeringshus og tro det ikke får konsekvenser? HELT idiotisk.
 #409062  av celicat23

Hvis du ikke gidder å bruke mer enn 250.000kr på en cab, og du må ha en med plass til litt bagasje i vert fall (så honda s2000 og den slags utgår) ..... Er det bare bmw 3 serien som er noe pen, eller er det en eller annen bil jeg overser?
 #409067  av McLarren

celicat23 skrev:Hvis du ikke gidder å bruke mer enn 250.000kr på en cab, og du må ha en med plass til litt bagasje i vert fall (så honda s2000 og den slags utgår) ..... Er det bare bmw 3 serien som er noe pen, eller er det en eller annen bil jeg overser?
Lexus IS250C?
 #409072  av McLarren

celicat23 skrev:Tror vel ikke den har tippa under 250.000kr enda...? Og har heller ikke sett noen til salgs, så det utgår tror jeg.
Vi hadde en demobil her, rød en, vet ikke om den er solgt enda, kan sjekke det opp om det er noe interesse :)
 #409077  av celicat23

McLarren skrev:
celicat23 skrev:Tror vel ikke den har tippa under 250.000kr enda...? Og har heller ikke sett noen til salgs, så det utgår tror jeg.
Vi hadde en demobil her, rød en, vet ikke om den er solgt enda, kan sjekke det opp om det er noe interesse :)
Næh, drar ikke til tronheim bare for å se på en bil - men takk :)

JULEBRUS: Impreza WRX? Hvis du vet om en WRX cabriolet til under 250.000kr skal jeg ha den med en gang, for det er sjeldene saker!!! :)
  • 1
  • 809
  • 810
  • 811
  • 812
  • 813
  • 1174