Er du særiøst helt fjern eller?
Han ''stakkaren'' fikk 7,5 års fengsel for litt uforsvarlig kjøring, og det synes du er greit? Selvfølgelig er det fler sider enn det VG legger frem, og han er nok en overnærvøs mammadalt! ? De Inavla redneck'sa litt utenfor USA's storbyer er ikke kjent for å være veldig fan av andre enn de dem deler bestefar med..
Det var vel litt mer enn en lusing når han fikk knekt nesa.. de fleste ville vel, om ikke kjøre ned en hel folkemengde, men hvertfall prøvd å komme seg unna...
Du synes ikke det er litt drøyt å trekke paraleller til Breivik, som med overlegg dreper 70 ungdommer på en øy, og en vettskremt dust som i panikk treffer noen Amerikanere uten at en eneste sjel får alvorlige skader..?
Nei, tenk deg om to ganger før du sier noe
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10073434
celicat23 skrev:Jeg har hatt en narkis med pistol mot panna mi mens væpna politi stod bak ett hushjørne og bare så på - og jeg stressa ikke da, så jeg hadde ikke stressa så mye om noen amerikanere stod og kjefta fortjent på meg fordi jeg hadde kjørt feil
Og det å bli stressa er uansett ikke noe frikort for å kjøre ned folk. Når han rygga igjennom folkemengden så hadde han stor nok fart til at dekket punkterte. Da har du ikke kjørt mye forsvarlig.