EXS skrev:syntes bilen så rå ut, kanskje utenom interiøret.... ikke alle som har behov for og ha alle muttere og bolter stemplet med en toyota logo 
JEg har ikke noe problem med at folk modder bilene sine. Jeg har problemer med at folk som ikke har et grann av estetisk sans modder bilene sine.
Det er ikke en eneste linje (bortsett fra overgangen fra panser til fanger) som passer med resten av bilen. Langs hele siden, både på frontfangeren og skjørta, tyter det ulker og former bare utkonkurert av michelingmannen. Luftintakene henger ned over taket som øra på ei bikkje, og nesen stikker en meter fremfor bilen.
TRD stylingen er pen, Toms stylingen er pen, Border stylingen er pen. De tar hensyn til at det faktisk er en annen form som de skal festes på. Veilside stylingen ser ut som om den er laget av noen som aldri har sett en MR2 før. Bare vill gjettning. Det eneste som klarer å konkurere med en MR2 med Veilside styling, er Fiat Multipla.
Og bilen kan være så gjenomført den bare vil. Og så rå den bare vil. Desverre i dette tilfellet er den gjenomført råstygg.
Dessuten er håndtverket råttent. Når jeg klarer å se fra bildene på Finn at fangeren er dårlig tilpasset, at hjulbuene ikke er sparklet jevt, og at frontfangeren er buet, så tørr jeg ikke tenke på hvordan den ser ut om jeg får den på en meters avstand.
Jeg kunne betalt 40 for den, fordi det ville koste i hvertfall 60 å få den tilbake i skikkelig stand og på nivå med andre turboer.
/rant