TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #411425  av 3rlend
 
Mr_Storbrua skrev:aha.. jeg har forgasser jeg.. skulle kanskje prøvd å fått til ett meet en gang? kanskje fler som har sykkel her inne, som kunne tenke seg det?

jeg kan stjele min brors ZX10R Ninja :P
eeellller ikke :P

er så gøy at jeg å min bror er ganske like i kroppen :P jeg er litt høyere.
så jeg smetta på meg kjøredressen hans, hjelmen, skoene og alt.
hadde nøkkelen i hånda.
men jeg snudde å gikk inn å kledde av meg, draps maskin :P



film :)
 #411426  av FT86
 
3rlend skrev:
Mr_Storbrua skrev:aha.. jeg har forgasser jeg.. skulle kanskje prøvd å fått til ett meet en gang? kanskje fler som har sykkel her inne, som kunne tenke seg det?

jeg kan stjele min brors ZX10R Ninja :P
eeellller ikke :P

er så gøy at jeg å min bror er ganske like i kroppen :P jeg er litt høyere.
så jeg smetta på meg kjøredressen hans, hjelmen, skoene og alt.
hadde nøkkelen i hånda.
men jeg snudde å gikk inn å kledde av meg, draps maskin :P



film :)
Sjuk lyd på den ! send meg mms av leppa ;)
 #411437  av inzane2012
 
litt av problemet med sykkler med R4 er at alle hørers mer eller mindre helt likt ut i mine ører, seff forskjell på en 600 som du kan dra til 18k rpm og en 1000cc som "bare" går til 10-12k rpm, men dere skjønner tegninga :)

nei, en god V-twin er bedre :)

 #411453  av Drafter
 
inzane2012 skrev:litt av problemet med sykkler med R4 er at alle hørers mer eller mindre helt likt ut i mine ører, seff forskjell på en 600 som du kan dra til 18k rpm og en 1000cc som "bare" går til 10-12k rpm, men dere skjønner tegninga :)

nei, en god V-twin er bedre :)

v-twin har ingenting på en sykkel å gjøre..... :roll:
sikkert fint når du kommer i overgangsalderen og trenger en penisforlenger. etc harley og lignende matcho drit.
 #411457  av inzane2012
 
her har vi virkelig en som har peiling på sakene sine ja, gratulerer med dagens Darwin Award Drafer for den dummeste kommentaren jeg har lest på lenge...

It made my day...

Men siden du har så sterke meninger om denne saken her, så regner jeg med at du har dertil sterke erfaringer med sykler da? kjørt mye tung sykkel? tenker Ducati, som har brukt v-twin i maaaange år, og ser ut som har hatt stor suksess med dette, Honda sin VTR1000 er, og har vert ganske populær og en vellykket sykkel, SP2 utgaven er helt sinnsyk... Suzuki med sin TL1000R/S har oppnådd kultstatus...
Har du prøvd NOEN av disse syklene? ... Ikke? ... Tenkte meg det, kom tilbake når du har blitt tørr bak øra...
 #411461  av Noxan8
 
inzane2012 skrev:her har vi virkelig en som har peiling på sakene sine ja, gratulerer med dagens Darwin Award Drafer for den dummeste kommentaren jeg har lest på lenge...

It made my day...

Men siden du har så sterke meninger om denne saken her, så regner jeg med at du har dertil sterke erfaringer med sykler da? kjørt mye tung sykkel? tenker Ducati, som har brukt v-twin i maaaange år, og ser ut som har hatt stor suksess med dette, Honda sin VTR1000 er, og har vert ganske populær og en vellykket sykkel, SP2 utgaven er helt sinnsyk... Suzuki med sin TL1000R/S har oppnådd kultstatus...
Har du prøvd NOEN av disse syklene? ... Ikke? ... Tenkte meg det, kom tilbake når du har blitt tørr bak øra...

måtte le litt av denne, men valid point, v-twin har en fin og rolig lyd på hele registeret, å som du så i videoen, på 4.5-5k rpm så hørtes den ut som den gikk på tomgang, dette er supre, slitesterke motorer til sykler, å de har styrke, i mine øyne var aksen på denne sykkelen ganske bra :) ikke som de 20k rpm motorene som hørest ut som de er klar til å hoppe ut av sykkelen å rive ørene av deg just for giggels, men fin å rå lyd er det i de også :)
 #411463  av ke25-toyoglide
 
Det er litt bestefarsykkel :lol:
Men det er greit eg har hatt bestefarbiler, og det er greit til sitt bruk :D
Men for min del, så er det skikkelig R sykkel som gjelder.... med masse turtall, og som forrige skreiv før meg. : høres ut som den er på veg ut av sykkelen for å ta deg :D
 #411466  av 3rlend
 
Drafter skrev:
inzane2012 skrev:litt av problemet med sykkler med R4 er at alle hørers mer eller mindre helt likt ut i mine ører, seff forskjell på en 600 som du kan dra til 18k rpm og en 1000cc som "bare" går til 10-12k rpm, men dere skjønner tegninga :)

nei, en god V-twin er bedre :)

v-twin har ingenting på en sykkel å gjøre..... :roll:
sikkert fint når du kommer i overgangsalderen og trenger en penisforlenger. etc harley og lignende matcho drit.

hahahhahahahahhahah jeg døuer xD
vtwin eller r4 er jo "smakssak" noen liker mora , noen datra.
kan ivertfall me hånda på hjerte si at det er noe helt i seg selv når du ligger i 180 i din mr2, og en zx10r kommer på bakhjulet forbi deg :P
 #411469  av inzane2012
 
ja altså, har aldri sagt en r4 ikke går bra, min 98mod 1000cc vtwin har jo "bare 120hk" orginalt, mens GSX750R som bare er 2 år nyere har 160hk og den går mye bedre den :)
Jeg mener bare at lyden på f.eks en GSX1R og f.eks en ZX1R er nesten helt lik, samme på 600, mens en v-twin har en mye mer "unik" lyd, hører forskjell på en TL1000R/S og en VTR1000, for ikke snakke om italienerene som Ducati og Aprilia :D Og det er en ting R4 ikke kan måle seg med, og det er dreiemomentet, ca100MN i min sykkel, og ei vekt på 220kg, DET er sykt det :P
 #411511  av 3rlend
 
der er du igjen inne på smakssak :P
for jeg hører ikke forskjell på vtwin, men så har jeg aldri stått på sden av to vtwin motorer :P
 #411531  av Holger
 
eller bare en god gammel 3sylindra 2 takter!

[youtube][/youtube]
 #411543  av Noxan8
 
[quote="Holger"]eller bare en god gammel 3sylindra 2 takter!

o.O
 #411546  av Julebrus
 
Kommer denne noen gang i produksjon ? Ellers tenker Toyota med håret og ikke hue 8)



ArildM: EDIT: Bruk Thumbnail i stedet for Img knappen når dere poster store bilder
  • 1
  • 821
  • 822
  • 823
  • 824
  • 825
  • 1173