TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #411558  av McLarren

Er nok en 'shoppa Toyota Tundra, blanda med litt Toyota Tacoma, to råe pick-uper fra den ville vesten. :)
 #411577  av FT86

mr4.jpg
mr4.jpg (47.79 kiB) Vist 1017 ganger
mr4a.jpg
mr4a.jpg (48.68 kiB) Vist 1017 ganger

Hva skal man si ? :D
 #411580  av inzane2012

syns den er litt kul jeg :) ville aldri hatt den såklart, men artig at noen har prøvd seg på noe sånt, og har sett flere bilder av den der, og det ser ut som det er skikkelig profft arbeid som er lagt ned i den :)
 #411989  av Drafter

Julebrus skrev:Don't crash with a Hummer 8)
sertyui.PNG
Stor og massiv bil med 3 tonn rust betyr ikke nødvendigvis traffikksikkerhet.. :roll:
Sett krasjtesten med med gammel og ny malibu?

:| Hva synes dere om pimp my ride da? :lol:
Litt morsomt at 2 av deres 3 ihjelpimpa biler allerede er avskiltet og at dem ikke engang tok bryet å godkjenne driten deres :P Så nå sitter dem vel der med skjegget i postkassa og en ubrukelig bil dem aldri noensinne får solgt.

http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+ ... er=DJ19547
http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+ ... er=PN87654
Føler jeg blir flau av oppførselen deres på TV
Spesielt rune og han der vag kødden :roll:
 #411991  av inzane2012

pimp my ride norge var akkurat like flaut som jeg hadde sett for meg... og hu der ÜBER stygge kjerringa med rosa hår? seriøst, WTF???

Kunne dem ikke, for en gangs skyld, lage ett SKIKKELIG program ala Overhaulin' istedfor?? Dette programmet mener jeg helt seriøst ødelegger for alle som har lyst å gjøre noe spesiellt med bilene sine...
 #411996  av celicat23

Ville de lagd noe ala overhaulin' så hadde de neppe kalt det "pimp my ride" :wink: Største problemet med programmet for min del er at han som skriver alle replikker og styrer burde vært skutt. Programmet hadde blitt 100 ganger bedre hvis folka der kunne fått være seg selv litt.
  • 1
  • 822
  • 823
  • 824
  • 825
  • 826
  • 1173