TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #412498  av Astro

Hvor mye hvitt bør d være på et plagg før det skal vaskes på hvitt? Er det nok me en blå kant rundt et håndkle feks?
Kjør debatt :lol:
 #412500  av ArildM

Nesj, min filosofi er jævla enkel. Vask det sammen med alt det andre, blir det rosa, kast det :lol: Men så har jeg ikke så mange hvite plagg heller hehe :mrgreen:
 #412510  av Noxan8

eneste som skilles fra resten er underbukser å sokker som går på 60 grader, resten går på 40 :mrgreen:
 #412527  av ArildM

CURSE YOU DIABLOIII :lol:
Nå er klokka plutselig 5, lyst ute og jeg skal på jobb om noen få timer :mrgreen:
 #412530  av Noxan8

sykmeldt på ubestemt tid -.-
 #412535  av Noxan8

celicat23 skrev:Uten å kjenne til grunnen så hørtes det veldig behagelig ut nå som det er 28 varmegrader i skyggen.
både ja og nei egentlig, men hvis du hopper et par sider tilbake i denne tråden ser du hvorfor :P
 #412544  av celicat23

Noxan8 skrev:
celicat23 skrev:Uten å kjenne til grunnen så hørtes det veldig behagelig ut nå som det er 28 varmegrader i skyggen.
både ja og nei egentlig, men hvis du hopper et par sider tilbake i denne tråden ser du hvorfor :P
Er det ikke en god stund siden du kræsjet? Var du som brukte en stund på sykehus osv? Fått noe langtids-greier av det? :(

Re:

#412545  av Astro

Marcus skrev:
kvassheim skrev:ja dette er et møkkaland :x nå har jeg hatt 6 uker ferie
Tenk på hele USA som ikke har èn eneste lovfestet feriedag da du ;)
Faktisk enkelte butikker som lokker til seg ansatte ved å gi dem noen få dager ferie i året.. Sprøtt.
Å æ som e i min første av 16 uker pappaperm og ferie :D
 #412558  av Noxan8

celicat23 skrev:
Noxan8 skrev:
Er det ikke en god stund siden du kræsjet? Var du som brukte en stund på sykehus osv? Fått noe langtids-greier av det? :(

joda, rundt 9 mnd nå.. rev av en nerve og noe styr, så har noen oprasjoner igjenn enda :P tar det med godt mot og litt tid til hjelp :mrgreen: kommer seg :P
 #412559  av Noxan8

ArildM skrev:Var det ikke sånn at bur var så farlig å ha i bil?
http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 828424.ece
Bøylen i baksetet på bilen kan ha reddet livet til sjåføren.
å der har du den norske stat i et nøtteskall, frivillig bygd sikkerhetsutstyr er smekk på fingrene, men livet er dyrebart, logikken er hvor? :roll:
  • 1
  • 826
  • 827
  • 828
  • 829
  • 830
  • 1173