TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • pk`s mr2 mk2 prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #338781  av pkgrette
 
vis noen finner en vingen som følger linjene som er større si fra jeg finner ingen skal ikke ha noen handelevognvinge og ikke noen trappevinge og trd vinge what a fuck da må bilen breddes med full trd styling. hehe..
 #338782  av hmsilset
 
Liker min vinge jeg :D koster bare 2500kr, men krever nok litt arbeid..men det gjør jo 80% av alt som blir laget av glassfiber :D
Vedlegg
engineswap%20019.jpg
engineswap%20019.jpg (212.54 kiB) Vist 2032 ganger
 #338820  av lasse
 
Synes originalvingen er mer enn pen nok jeg, skulle jeg bytta, så ville jeg hatt 97+ vingen, men da har man jo masse hull man må tette, pluss lakkering, så det er jo endel jobb...
 #338854  av hmsilset
 
inzane2012 skrev:vist du vil ha en i stilen til hmsilset her så syns jeg personlig at vinga til revision6 er finere...
den bygger litt høyere enn orginalt, og er litt spissere i formen...
http://www.roguesystems.co.uk/forms/Product.aspx?ID=305
Den er også fina.Den jeg skulle ha,men bestilte feil.Angrer ikke ett sekund :D
 #338856  av inzane2012
 
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:vist du vil ha en i stilen til hmsilset her så syns jeg personlig at vinga til revision6 er finere...
den bygger litt høyere enn orginalt, og er litt spissere i formen...
http://www.roguesystems.co.uk/forms/Product.aspx?ID=305
Den er også fina.Den jeg skulle ha,men bestilte feil.Angrer ikke ett sekund :D
nei er ikke store forskjellen, sikkert like høye begge to, men liker ikke helt måten den vinga di bøyer seg på om du skjønner ;)
 #338857  av hmsilset
 
Den er fin i noen vinkler bare, men beholder den en stund til :) Liker den fordi så og si ingen andre i Norge har den.
 #339374  av pkgrette
 
vis den ikke hadde hatt 2 former så men den ser jo ikke bra ut når den ikke følger formen trd hadde gått ann men liker den orginale best. :D :D
 #412656  av pkgrette
 
her har det vert døtt en stund desverre jeg gikk litt over middels lei av jobb og fritid bil men nå har jeg fått ny jobb
og det resulterte i at jeg ville fortsette litt med mr2nen så da fikk jeg tatt den ut igjen.
siden jeg om gås mye sportsbiler på den nye jobben. :)

jeg vurdere og selge den ettervert men hva er en grei pris på en overpåposta børstrøken sw20 med gen 3 turbo motor
kun gti i vognkortet.?

det er spørsmålet?

hehe :D så da får vi se da
 #412673  av ArildM
 
Lenge siden sist du har vært innom ja :)
Knallfin den Mr2n din, men noe mye mer enn 100k får du vel neppe for en uten godkjent motor :?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14