TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #412968  av inzane2012

lest gjennom alle sammen altså?? mange dager brukte du på det da?? ;) hehe

men ja, er mye gullkorn i denne tråden her, skulle nesten kanskje lagd en ny tråd og samlet alle sammen i :)
 #412969  av FT86

Astro skrev:Da har æ faktisk lest igjennom 830 sider rein spikka galskap fra dokk folkens.... Jaggu my rart dokk har diskutert ja.... Å sabla my tøffe kommentarer fra enkelte :lol:
fy fan, du har mye tid til overs :D
 #412978  av Astro

Vel.. I følge herre tråden e d mang som har my mer. Tid enn mæ te overs ja... Me spilling fra dæm e ferdi på jobb tæ dæm begynne på jobb igjen :lol: hehe.. Brukte vel ca 14 dager me litt hver dag.. Hjemme me pappaperm,så kveldene er rolige :D
 #413013  av Noxan8

ArildM skrev:Respekt for å ha lest 800 sider med off topic :mrgreen:
+1 stakkaren der har nok fått sett litt av hvert :P
 #413015  av Astro

ArildM skrev:Respekt for å ha lest 800 sider med off topic :mrgreen:

Takk takk :)
Dokk har jo skreve så my rart at d bare va arti å læs.... Enkelte har jo hatt både 2 å 3 forhold :lol: på 800 sia
 #413053  av inzane2012

det kommer litt ann på hvor lang oppsigelses tid du har. Har du 14 dager kan du si opp nå på kommende fredag, den vil da tre i kraft mandagen etter.
Har du en mnd oppsigelsestid og du sier opp nå, såppas tidlig, så kan det nok hende at arbeidsgiver lar deg gå når måneden slutter, men som regel trer den ikke i kraft før i juli, så er derfor du alltid bør sende inn oppsigelsen rett før måneds skifte :)
 #413137  av Noxan8

vel... ingenting er bedre enn litt action en sen tirsdags kveld :P Tørketrommelen brant opp gitt :roll:

røyk tykk som grøt å en lukt som ikke lignet grisen (hadde vel vært litt vanskelig å fått till uansett?? :mrgreen: )

får håpe klærne jeg prøve å tørke ikke tok permanent skade av det der xD
 #413185  av Astro

:lol:
celicat23 skrev:Det å ta seg fri i dag var så god ide at jeg har hatt en halv feit en i hele dag. Hurra for meg.

:lol: :lol: :lol: :lol:
 #413188  av Holger

celicat23 skrev:Det å ta seg fri i dag var så god ide at jeg har hatt en halv feit en i hele dag. Hurra for meg.
hehe! :) får det om jeg er på jobb også jeg :? kommer å går akkurat som den vil :D
 #413269  av Astro

Dere med Supra, uten targatak...hvordan i H*****E får dere vaska å flidd opp i baksete? jaggu, det var trangt selv når jeg hadde taket av å kunne stikk hode opp dær...... :shock:
Sist redigert av Astro den 08 jun 2012 17:04, redigert 1 gang totalt.
 #413272  av inzane2012

Astro, vil gjerne be deg om å slutte å skrive med dialekt på forumet. Hold deg enten til bokmål eller nynorsk(dialekt språk går ikke under nynorsk). Har du dysleksi har vi forståelse for det, men prøv da etter beste evne og holde deg til bokmål eller nynorsk.
  • 1
  • 829
  • 830
  • 831
  • 832
  • 833
  • 1173