TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #413283  av Julebrus

Дом на прастарата Цивилизација на Индиската Долина и област на историските трговски патишта и пространи империи, индискиот потконтинент
 #413284  av Noxan8

Julebrus skrev:Дом на прастарата Цивилизација на Индиската Долина и област на историските трговски патишта и пространи империи, индискиот потконтинент

Dafuq :?
 #413285  av inzane2012

google translate trodde det der var makedonisk, og kom med denne oversettelsen: Hjem til gamle sivilisasjonen av indisk Valley og areal av historiske handelsruter og store imperier, det indiske subkontinent :)

men syns det såg ut som russisk, så prøvde det, og fikk den oversettelsen: Hus på prastarata Tsivilizatsiјa på Indiskata dalen og regionen istoriskite trgovski patishta og prostrani Empire indiskiot potkontinent

såeh, vettafaen jeg :P
 #413504  av celicat23

Nytt vognkort til yarisen er på vei, så den skal kunne selges. Kjenner en epoke nærmer seg slutten. Stygg & praktisk skal byttes ut med pen & mest sannsynlig veldig lite praktisk. Det lukter tysker av det hele...
 #413505  av Noxan8

celicat23 skrev:Nytt vognkort til yarisen er på vei, så den skal kunne selges. Kjenner en epoke nærmer seg slutten. Stygg & praktisk skal byttes ut med pen & mest sannsynlig veldig lite praktisk. Det lukter tysker av det hele...
å fydda :shock:
 #413507  av Drafter

celicat23 skrev:Nytt vognkort til yarisen er på vei, så den skal kunne selges. Kjenner en epoke nærmer seg slutten. Stygg & praktisk skal byttes ut med pen & mest sannsynlig veldig lite praktisk. Det lukter tysker av det hele...
med andre ord får du nok å drive med.. :wink:
 #413519  av Astro

Du kan jo ikke selge den... Den har jo vært på på ca 800 sider skitprat..... Ska du bare ødelegge fortia til denne tråden?
 #413528  av celicat23

Astro skrev:Du kan jo ikke selge den... Den har jo vært på på ca 800 sider skitprat..... Ska du bare ødelegge fortia til denne tråden?
Du kan få kjøpe den billig å se hvor glad du er i den etter x-antall år med medlidenhetsblikk fra alle som ser deg i den :lol:

Drafter: Ser på auda, bmw og mercedes. Men heller veldig mot noe turbo quattro opplegg. Hadde vært behagelig å møtt vinteren med en firehjulstrekker stående på verksted.
 #413533  av FT86

Rart at ingen her på forumet vil kjøpe bilen min :P alle har vel bil fra før av :)

vil beholde den her inne men ser ikke ut som om det blir så lett :(

jeg har tilogmed satt ned prisen for brukere her inne :S
 #413543  av celicat23

Bruktmarkedet er fryktelig treigt om dagen. Ser det er flere biler som er VELDIG bra priset som bare står ut sine 30 dager og blir ikke solgt. Det er en jeg har siktet meg inn på nå som er på grensa til latterlig billig for hva den er, og enda så har jeg tenkt å være så rass-i-hulet at jeg kommer til å prute på den. Kjøpers marked de-lux. Og akkurat nå så er det litt over 68.000 biler til salgs på finn.. Mye å velge i. Og MR2 MK2 er jo for de spesielt interesserte, det er ikke en bil "alle" kjøper. De fleste som har lyst på en er vel ungdommer med ferskt kjørekort, lite penger og veldig dyr forsikring (gud veit, bare synsing fra min side...) Og de litt eldre av oss er ofte plaget med unger og kjerring, og da utgår en liten 2 seter.

Selv har jeg lyst på en TT igjen, for det hadde vært litt sjef å ha en z3 coupe + audi TT. Det er, etter min mening, 2 kommende klassikere - så ville vært konge å ha begge to :) Tenkte tanken på å begynne og bruke z3'n som bruksbil, men allerede etter 1 helg fant jeg ut at den er alt for upraktisk. 6 bæreposer fra butikken så er bilen full :lol: Samtidig så er far bil interessert også, og kjører en rød S3 - så ville vært gøy å kjøpe en rød auda av noe slag, eller en S3 uansett farge. Ble litt nostalgisk når jeg så tilbake på bilder når jeg hadde "rs blå" golf mk4 og han hadde "rs blå" audi a4.

Bilde

Og så er det fornuften da...som sitter å skriker bakerst i hode fra en bortglemt krok at jeg kan bare fikse de få rustflekkene som er på yaris'en og gi den en service så er den god som gull i mange år til - og jeg trenger strengt tatt ikke noe mer.
 #413562  av ArildM

Du verden så tregt bilmarkedet er for tiden. Prøvde å selge Mazdaen min med konstant 4x4 og turbo, INGEN respons, selv om den lå langt under listepris.

Så jeg beholdte den, og nøt godt av at det er ingen andre som får solgt bilene sine heller, og siden SW20 må selges for langt under listepris for tiden, den også, så fikk jeg råa til både 4x4 bil og SW20 bil. Nei markedet er bra for de med litt cash i bakhånda som vi gjøre godhandel nå :)
 #413572  av 3rlend

ArildM skrev:Du verden så tregt bilmarkedet er for tiden. Prøvde å selge Mazdaen min med konstant 4x4 og turbo, INGEN respons, selv om den lå langt under listepris.

Så jeg beholdte den, og nøt godt av at det er ingen andre som får solgt bilene sine heller, og siden SW20 må selges for langt under listepris for tiden, den også, så fikk jeg råa til både 4x4 bil og SW20 bil. Nei markedet er bra for de med litt cash i bakhånda som vi gjøre godhandel nå :)
Mazdan er jo UBER vinterbil da! :D
 #413579  av ArildM

Sure is :wink: Kjørte med 11års gamle vinterdekk på den forrige sesong, var ikke redd en eneste gang (AW11en kan være svært nervøs på enkelte føre), og sto aldri fast uansett hvor jeg var å kjørte :mrgreen: Nå kjøpte jeg meg nye piggfridekk som jeg brukte for å vise den på biltilsynet med i går (de likte ikke 17" felgene og rattet mitt...), så da er jeg klar for nok en vinter :wink:

Tror jeg beholder den til den har rusta ferdig, så det blir nok vinterbil i alle fall i 2 sesonger til :lol:
  • 1
  • 830
  • 831
  • 832
  • 833
  • 834
  • 1173