Bruktmarkedet er fryktelig treigt om dagen. Ser det er flere biler som er VELDIG bra priset som bare står ut sine 30 dager og blir ikke solgt. Det er en jeg har siktet meg inn på nå som er på grensa til latterlig billig for hva den er, og enda så har jeg tenkt å være så rass-i-hulet at jeg kommer til å prute på den. Kjøpers marked de-lux. Og akkurat nå så er det litt
over 68.000 biler til salgs på finn.. Mye å velge i. Og MR2 MK2 er jo for de spesielt interesserte, det er ikke en bil "alle" kjøper. De fleste som har lyst på en er vel ungdommer med ferskt kjørekort, lite penger og veldig dyr forsikring (gud veit, bare synsing fra min side...) Og de litt eldre av oss er ofte plaget med unger og kjerring, og da utgår en liten 2 seter.
Selv har jeg lyst på en TT igjen, for det hadde vært litt sjef å ha en z3 coupe + audi TT. Det er, etter min mening, 2 kommende klassikere - så ville vært konge å ha begge to

Tenkte tanken på å begynne og bruke z3'n som bruksbil, men allerede etter 1 helg fant jeg ut at den er alt for upraktisk. 6 bæreposer fra butikken så er bilen full

Samtidig så er far bil interessert også, og kjører en rød S3 - så ville vært gøy å kjøpe en rød auda av noe slag, eller en S3 uansett farge. Ble litt nostalgisk når jeg så tilbake på bilder når jeg hadde "rs blå" golf mk4 og han hadde "rs blå" audi a4.
Og så er det fornuften da...som sitter å skriker bakerst i hode fra en bortglemt krok at jeg kan bare fikse de få rustflekkene som er på yaris'en og gi den en service så er den god som gull i mange år til - og jeg trenger strengt tatt ikke noe mer.