TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota dagstreff ved Fagernes.Lørdag 16 juni 2012

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #413739  av hmsilset
 
Ja samme som i fjor magne:-) utrolig drittvær, men det vi finner på no:-) folk fra am car og opelmiljøet her også.partypartyy. Tror fet blir finere vær til kvelden.Uansett, musikk og stort telt rett ved campen
 #413749  av ArildM
 
Står over av flere grunner. Det er sol her, det regner der, Mazdaen lekker kjøleveske, samt at kontoen min blir litt gressen når jeg skal å kjøpe Mr2en din (hmsilset) neste helg (forsvant 2500,- for å få Mazdaen gjennom teknisk kontroll (nye dekk)).

Beklager :(
 #413761  av ArildM
 
Nei, hadde det vært knallsol hadde jeg nok tatt turen. Men kjører ikke 6timer bort fra sola til en plass der det er meldt mye regn :wink: Men, de av dere som tar turen får kose dere med noen iskalde heslige pils så blir det nok et trivelig treff alikevel 8)
 #413770  av hmsilset
 
Takk:-)Takk.det ble bare 2-3 t.r treff. Magnesmurfen og smurfen som kom, så vi prata litt og var på en kafe og en kro.jeg ble uvel i mage etter krobesøket, så måtte ha slappet av ett par timer i dag uansett: Litt mislykket dag, men er alikevel litt stolt.Jeg prøvede; og noen ganger feiler man.Takk til dere som møtte opp!Trivelig å se dere igjen:-)
 #413783  av ArildM
 
Hoff :( Ble litt ekkelt nå siden jeg hadde lovt å komme :? Men som sagt, det blir trangt nok økonomisk neste mnd, og det fristet lite å kjøre 6timer bort fra sol og varme til regn og dårlig vær. Vi får heller prøve på nytt igjen senere/ til neste år. Flott at noen tar initiativ og prøver å få til slike ting, håper ikke du har mistet trua helt og totalt :)
 #413803  av ArildM
 
Hehe, synes jeg så noen bilder som lignet på et øltelt utpå kvelden på facebook i går? 8)
 #413808  av hmsilset
 
ArildM skrev:Hehe, synes jeg så noen bilder som lignet på et øltelt utpå kvelden på facebook i går? 8)

Det stemmer :) Fikk i meg noen øl, og da ble dagen bedre.Skulle egentlig bare sove men endte som dagen før på fest hos østlendinger som kjørte opler og amerikanere :) De nevnte i går natt at de hadde sett en supra på campingen midt på dagen.Håper det ikke var noen som skulle bli med på treffet vårt.Isåfall er det trist å komme uten å finne noen.Men vi var på campingen en stund også!
 #413816  av ArildM
 
Knall :) Skulle kanskje ha ordnet slik at man har telefonnummer til en av de som arrangerer i tilfelle noen dukker opp uten å finne noen, men vi får håpe det ikke var det som skjedde :)
 #413836  av magnesmurf
 
Vi parkerte bilene på tur inn til campingen hvertfall, og la lapp med telefonnummer i vinduet på den ene bilen :wink:
Men etter et par - tre timer kjørte vi jo avgårde for å spise litt...