TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2`n min sin historie logg.SOLGT!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #412762  av hmsilset
 
Stilt spissinga,2 nye dekk, nytt hjullager v.bak og eu kontroll i dag.Må ha nye vaiere til håndbrekk, bremsecaliper v.forran(bestilt) og skifte til original eksosanlegg pga. for høy db.108 tror jeg det stod på måleren :p
 #412844  av hmsilset
 
Mulig jeg avskilter bilen i juli om det ikker er skikkelige originale eksosanlegg å oppdrive.Orker ikke ombygginger.Om noen vil ordne og godkjenne den, selger jeg for 40.000kr.Om ikke har jeg den stående i oppkjørselen :) Artig å se turister stå å glo og ta bilder ;)
 #412867  av ArildM
 
Lest gjennom tråden din nå. Er seriøst interessert hvis du faktisk skal selge, penger på bok. Klar til å hente 8)
I så fall den går over til en verdig ny entusiast som blir å ta godt vare på den :)
 #412868  av magnesmurf
 
Hvis du er interessert i å låne orginal eksos for godkjenning av bilen lar det seg gjøre. HAr helt orginalt eksosannlegg med katalysator liggende.
Men vil ikke selge det, siden jeg også må ha det når min bil skal godkjennes :wink:
 #412869  av ArildM
 
Blir vel jeg som må "plages" med godkjenning av denne :oops: Nå gleder jeg meg virkelig til sommeren :mrgreen:
 #412894  av john_e
 
ArildM skrev:Blir vel jeg som må "plages" med godkjenning av denne :oops: Nå gleder jeg meg virkelig til sommeren :mrgreen:
Kommer den til trøndelag? 8)
 #412900  av hmsilset
 
john_e skrev:
ArildM skrev:Blir vel jeg som må "plages" med godkjenning av denne :oops: Nå gleder jeg meg virkelig til sommeren :mrgreen:
Kommer den til trøndelag? 8)

Det kan se sånn ut.Blir det heftigste som har blitt solgt dit siden General snus kom i hyllene :)
 #412903  av MRPETTER
 
hmsilset skrev:
john_e skrev:
ArildM skrev:Blir vel jeg som må "plages" med godkjenning av denne :oops: Nå gleder jeg meg virkelig til sommeren :mrgreen:
Kommer den til trøndelag? 8)

Det kan se sånn ut.Blir det heftigste som har blitt solgt dit siden General snus kom i hyllene :)
Haha, hvor er "liker" knappen? :-D
 #412907  av ArildM
 
Er nok jeg som henter denne om noen uker :wink: 8)
 #414127  av hmsilset
 
Da er bilen solgt til en lykkelig Toyota entusiast:D Takk for all hjelp og tips de siste 6 åra!
 #414139  av hmsilset
 
3rlend skrev:sviker
;) Har hatt mange og skal ha flere.Synes Bare det er feil å beholde noe sånt når jeg ikke har tid eller penger til å holde den i topp stand.
 #414140  av hmsilset
 
hmsilset skrev:
3rlend skrev:sviker
;) Har hatt mange og skal ha flere.Synes Bare det er feil å beholde noe sånt når jeg ikke har tid eller penger til å holde den i topp stand.

Og i tilfelle sviker var vondt ment, så må jeg få si: Fersking ;)
 #414154  av ArildM
 
Da var den parkert hos ny eier. Ny tråd kommer etterhvert som ting skjer :)

Takk for hyggelig handel. Denne skal få fortsatt mye godt stell. Så får vi håpe du ender opp med en sporty Toyota av noe slag igjen snart :wink:
 #414162  av tojo
 
Gratulerer med et utrolig flott eksemplar av SW20 ArildM. Så regner jeg med at HMSilset snart sitter bak rattet på nok en flott Toyota :-)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18