TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lanseringsparty GT86 Toyota Hell (Trondheim)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #414571  av supratt
 
Har planer om å ta en tur med min -83 Supra MKII. Om jeg får fyra den da, for sliter med kaldstart som bare det....har en mistanke om at det er en sensor av ett slag som kødder med meg :roll:
Vedlegg
under konstruksjon
under konstruksjon
DSC00255fdfdffd.jpg (892.34 kiB) Vist 8856 ganger
 #414629  av sindrejl
 
Var iallefall varmt nok idag :) Kurrant bil, og penere i virkeligheten enn på bildene. Svært god sittestilling, men jeg ble litt usikker på armlene på høyresiden, var liksom ikke noe sted å gjøre av arma. Her burde de gjort som med MR2 og laget en litt høy konsoll i midten istedetfor to mcdonalds-koppholdere.
 #414632  av ArildM
 
Var du der du også ja? Hvilken bil kom du med?
Enig der.
Noen som la merke til at ruten på døren atomatisk gikk litt ned når du åpnet døren? Også gikk den opp igjen når du hadde igjen døren 8)
 #414634  av ArildM
 
Trivelig at det kom innom litt TS-ogn folk innom, morsomt å få hilse på litt folk. Pen supra Mk2 supratt :)
 #414636  av sindrejl
 
ArildM skrev:Var du der du også ja? Hvilken bil kom du med?
Enig der.
Noen som la merke til at ruten på døren atomatisk gikk litt ned når du åpnet døren? Også gikk den opp igjen når du hadde igjen døren 8)
ble vanlig bruksbil, beemer 528i stasj :P Var å tittet på en RX400h i samme slengen som jeg skal prøve neste uke.. så var det bare å få kjerringa med på kjøpet
 #414645  av McLarren
 
Var innom to ganger med fruen, så Smokey første gangen, men ikke deg Arild, satt utom Lexus når du dro. :)
 #414673  av ArildM
 
Aha :) Må få til flere Toyota treff i Trondheim i løpet av sommeren da, var da tydeligvis noen stykker fra TS-ogn som holder til i Trondheim :mrgreen: