Hei!
Selger driftebilen min pga eg har gått lei..
Bilen har ikkje lisens enda, men har moms / toll-papirer og fått årsteknisk, så trenger berre å sende inn
papirene for å få lisensen til semi-pro.
Kan selge kun karoseri om det er ønskelig, men selger ikkje motor/gir før karoseri er solgt.
Slenger berre med et par bilder eg har liggende på data'n.
Ta kontakt på mail: arong1990@hotmail.com eller tlf: 95332530
Motor:
- 1JZ topp
- Orginale 1JZ-kammer
- Brian Crower justerbare kamdrev
- 2JZ-GE blokk
- Smidde CP-stempler
- Smidde Eagle-råder
- Garrett GT35 vannkjølt turbo (600hk)
- 48mm waste-gate
- 3" rustfri eksos
- Veilside innsug, 90mm spjeldhus
- Greddy intercooler-kit
- TurboXS dumpventil
- Fluodyne alu radiator
- 2stk audi RS2 vifter (500w per vifte)
- Oljekjøler med relocation-kit til oljefilter
- Vannkondenser (vannretur fra turbo)
- Servokjøler
- Fluidampr veivhjul + alu-hjul til multireim
- 2stk Holley bensinpumper (255l/min per pumpe)
- AM-fuelrail
- Turbonetics bensintrykksregulator
- Alu-rør til bensin med AN-koblinger
- 820ccm dyser
- Autronic SM4 datasprut, mappet av Anders Ringstad
- MSD-coiler (6stk)
- MSD-pluggledninger
- 200amp dynamo
Blei bremsa til 588hk / 765nm på hjula med 98oktan og 1,5bars ladetrykk
Drivverk:
- OS-giken 3-plata clutch med nye mellomplater
- 6-trinns girkasse, V160, nylig overhalt med nytt 1. 2. 3. og 4. gir + synkroniseringsringer
- NA-diff, som er proft tig-sveist. 4,083 utveksling
Understell:
- XYZ coilovers, justerbart
- Skimsa tannstang (2,7 runder lock-to-lock)
- Omsveiste spindler for mer styrevinkel
- Justerbare bærearmer bak for å justere camber (nytt, ikkje montert)
Innvendig:
- 8 punkts bur fra tårn til tårn.
- Sparco stoler
- Sparco 4-punkt belter
- Semsket Luisi ratt m/snap-off
- K-sport hydraulisk håndbrekk
- Wilwood justerbar bremseventil
- On / off bremseventil
- Custom dashbord (har også ett til liggende)
- Prosport-målere med alarm
* Turteller
* Vanntemp
* Oljetemp
* Oljetrykk
* Bensintrykk
* Turbotrykk
* Lambda
Utvendig:
- Do-luck glassfiber frontfanger
- Do-luck glassfiber framskjermer
- Karbon-panser
- Karbon-bakluke (lakkert)
- Lexan-rute bak (org sotet)
- TRD-vinge
- Karoseri er fri for rust
- Prof-sotede ruter av Riis Bilglass
Felger:
- 4 stk 17x9" Ultralite
- 6 stk 17x9" Zito
- 2 stk 18" ett-eller-anna
- 4 stk 17" ett-eller-anna




Selger driftebilen min pga eg har gått lei..
Bilen har ikkje lisens enda, men har moms / toll-papirer og fått årsteknisk, så trenger berre å sende inn
papirene for å få lisensen til semi-pro.
Kan selge kun karoseri om det er ønskelig, men selger ikkje motor/gir før karoseri er solgt.
Slenger berre med et par bilder eg har liggende på data'n.
Ta kontakt på mail: arong1990@hotmail.com eller tlf: 95332530
Motor:
- 1JZ topp
- Orginale 1JZ-kammer
- Brian Crower justerbare kamdrev
- 2JZ-GE blokk
- Smidde CP-stempler
- Smidde Eagle-råder
- Garrett GT35 vannkjølt turbo (600hk)
- 48mm waste-gate
- 3" rustfri eksos
- Veilside innsug, 90mm spjeldhus
- Greddy intercooler-kit
- TurboXS dumpventil
- Fluodyne alu radiator
- 2stk audi RS2 vifter (500w per vifte)
- Oljekjøler med relocation-kit til oljefilter
- Vannkondenser (vannretur fra turbo)
- Servokjøler
- Fluidampr veivhjul + alu-hjul til multireim
- 2stk Holley bensinpumper (255l/min per pumpe)
- AM-fuelrail
- Turbonetics bensintrykksregulator
- Alu-rør til bensin med AN-koblinger
- 820ccm dyser
- Autronic SM4 datasprut, mappet av Anders Ringstad
- MSD-coiler (6stk)
- MSD-pluggledninger
- 200amp dynamo
Blei bremsa til 588hk / 765nm på hjula med 98oktan og 1,5bars ladetrykk
Drivverk:
- OS-giken 3-plata clutch med nye mellomplater
- 6-trinns girkasse, V160, nylig overhalt med nytt 1. 2. 3. og 4. gir + synkroniseringsringer
- NA-diff, som er proft tig-sveist. 4,083 utveksling
Understell:
- XYZ coilovers, justerbart
- Skimsa tannstang (2,7 runder lock-to-lock)
- Omsveiste spindler for mer styrevinkel
- Justerbare bærearmer bak for å justere camber (nytt, ikkje montert)
Innvendig:
- 8 punkts bur fra tårn til tårn.
- Sparco stoler
- Sparco 4-punkt belter
- Semsket Luisi ratt m/snap-off
- K-sport hydraulisk håndbrekk
- Wilwood justerbar bremseventil
- On / off bremseventil
- Custom dashbord (har også ett til liggende)
- Prosport-målere med alarm
* Turteller
* Vanntemp
* Oljetemp
* Oljetrykk
* Bensintrykk
* Turbotrykk
* Lambda
Utvendig:
- Do-luck glassfiber frontfanger
- Do-luck glassfiber framskjermer
- Karbon-panser
- Karbon-bakluke (lakkert)
- Lexan-rute bak (org sotet)
- TRD-vinge
- Karoseri er fri for rust
- Prof-sotede ruter av Riis Bilglass
Felger:
- 4 stk 17x9" Ultralite
- 6 stk 17x9" Zito
- 2 stk 18" ett-eller-anna
- 4 stk 17" ett-eller-anna




Sist redigert av arong den 02 aug 2012 15:07, redigert 1 gang totalt.
[o] Toyota Supra MK4 drift-spec
[o] Audi S4 2,2 20v TQ
[o] BMW E34 525i 24v Turbo
[o] Audi S4 2,2 20v TQ
[o] BMW E34 525i 24v Turbo