TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #418372  av Zepticon

Kule felger!!
Har fått mer og mer sansen for disse "Retro" (90tallet er jo retro nå lol) felgene etter at jeg runda 25 :mrgreen:
Og de der så veldig snasne ut!

har selv siklet litt på disse til å ha på grevlingen min:

Og de er jo noe i samme bane.

Når det gjelder vingen så... vell... TRD vingen er eneste alternativet for min del :mrgreen:
(huska å bruke thumb taggen :D )
 #418374  av 3rlend

DanielJ skrev:
ArildM skrev:Panasport G7 ja :)
Hadde vel tatt seg bra ut sammen med harryvolvovingen min? :lol:

Måtte forresten ta en voldsom reparasjon i går, var en skrue som var løsnet på et av dekslene til innerskjermen foran, tok hele 1 minutt å reparere :(

Takk for tips ang luftfilter :) Skal gå gjennom alt av slitedeler når våren kommer :) Kanskje snike inn en liten boostcontroller også :oops:
Bilen din hadde sett utrolig mye bedre ut med org vinge eller aeroware sin!

eller en vinge som følger linjene litt bedre :P
husker ikke hva den heter, men ligner på den du har, bare ikke så voldsomt klossette :D
 #418394  av McLarren

Syns vingen du har er fin jeg. Ingenting slår '98-vingen eller TRD-vinge men. :D
 #418398  av ArildM

Takk, den er noe ikke så mange andre har (av en god grunn synes sikkert Daniel :lol: ), og JEG synes den er stilig. Så da driter jeg i hva de andre sier :mrgreen: Blir kult med kantete Panasport felger og kantet 240 vinge tror jeg 8)
 #418406  av Audun F

ArildM skrev:HEI! Indeed :wink:

Njaa, jeg synes vingen som står på er kul jeg :)
Men akkurat det blir vi vel aldri enige om.

SÃ¥ den er ikke fin selv her:
Bilde
??? :o
Vingen du har er fin den! Aeroware bygger for langt bakover og gir bilen et snodig utseende etter min mening. Originalen er helt kurrant, men når du først har den du har ville jeg ikke bytta... Har kikka på sånn sjøl :)
 #418409  av Holger

synes vingen som står på er fin jeg :D kjöp den du vil arild! :)
 #418410  av ArildM

Vingen som er på, blir på, har aldri spekulert på noe annet. Bare overrasket over at "ingen" likte den. Men jeg ser jo nå at det er flere som liker den, så det er jo greit å vite at jeg ikke er heeelt blind da :)

Videre oppgradering kommer til våren, blir ikke gjort så mye med bilen nå siden vi nærmer oss slutten av sesongen. Jeg har ikke engang fått brukt opp dekkene som står på :o 8)
 #418416  av hmsilset

Er bra du hører litt rundt :) Men ha bilen slik du liker den! Finnes mange fine vinger til denne bilen, men denne er ganske unik.Og den er ganske heftig når en ser den i speilet fra førersetet :) Andre felger er jeg enig i at denne bilen trenger.De som står på er helt greie, men de ble satt på kun fordi jeg ville ha 17" da det er billigere gateslicks til det enn 18".
 #418419  av ArildM

Herlig å se ut bakruta og se den feite vingen baki der 8) Felgene som står på har grodd mye på meg, og de er ikke ille, så de mååå jo ikke byttes :) Men de er litt dritt å holde rene siden det er så mye kroker, også har jeg alltid vært svak for 5 eiker felger med kant :oops: Så det blir nok det etterhvert :) Få noen som bygger litt mer ut enn de som står på nå også :) Ser litt feil ut fra enkelte vinkler når felgene går så langt inn i hjulbrønnen :wink:
 #418721  av ArildM

Rettferdigheten seirer! :D
 #418725  av Mr2mr2

Bra dette ordnet seg, satser du på hel-lakkering nå? :P
 #418742  av ArildM

Takk takk :)
Planen er å få hellakkering nå ja :)
 #419361  av ArildM

Da har jeg tilbakelagt 50mil med Smokey i helga, herlig avslutning på sesongen med sol og flott natur. Alt fra svingete småveier på RV17 og cruising i 90 sona på E6. Jeg digger denne bilen! 8)

Var frost på taket i mårrest, så det blir vel rett inn på vinterlagring etter estimert 2-3 uker på rep, etter at jeg i dag satte jeg Smokey inn på verksted. Toyota anslo rundt 40lapper for å få lakkert opp resten av bilen :lol: Så jeg setter den planen på hold. Ellers blir trolig bakskjermen byttet, så da slipper jeg å være redd for dårlig sparkeljobb :)

De skulle holde meg oppdatert på hva som blir gjort etterhvert :)
 #419365  av ArildM

Kjøpt inn litt småting til Smokey, blandt annet nytt glass til instrumentpanelet, og nye skiltholdere. De store tingene er litt på vent, da jeg er usikker på om jeg casher ut motoren til Bandit, spanderer på hellakkering eller kjøper meg felger. Så vi får se hva det blir til.

Kommer nytt luftfilter og litt servicedeler til Smokey i løpet av vinteren. Blir nok nye felger også :) Så da er det bare å glede seg til neste sesong :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 74