TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt Store ambisjoner og liten forstand.

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #380591  av CelicaTurbo
 
Jeg har stor respekt for det du får til med bilene dine! :D
 #380757  av Arne rebel
 
Takker for det, for jeg tørr påstå at alt jeg har gjort ikke alltid har vært så lurt. :)
Sitter og er usikker på om jeg skal ha breddere eller ikke. Grunnen er at nå som jeg kommer til å bygge om bakveggen kan flytte bærebroen opp i karosseriet 4cm uten den store jobben, og flytter jeg opp støtdempertårnene det samme kommer kanskje bilen til å bli finere med golf skjermer flyttet det samme opp på sidene enn å svulstige skjermer...vil tro en fri høyde under bilen på 7cm vil være overkommelig å kjøre med.
Bilde
Bilde
 #380928  av Noxan8
 
har brukt siste 2 dager på å gå igjennom tråden din, og jeg må si... MAKTIG imponert, hadde noen heftige hakeslepp her, men var ikke verre enn å hente en boks åpner å rulle den opp igjenn, håper jeg møter deg og bilen på treff en gang :D
 #380950  av ArildM
 
Ville ha prøvd uten breddere jeg, tror det kan bli stilig som f 8)
 #382009  av Arne rebel
 
Hentet flensene, flott design fra oljehovedstaden 8)
Bilde
 #382121  av Morten
 
Snopent! Godt å se arbeidsiveren er tilbake Arne 8)
 #418016  av Arne rebel
 
Da mine ambisjoner alltid er større enn forstanden måtte jeg stressmekke for å få litt ledig plass i garasjen...da er den snart klar for å flyttes for egen maskin:
Bilde
Er litt usikker om lambdaen kommer til å måle riktig...
Bilde
Sist redigert av Arne rebel den 03 sep 2012 11:36, redigert 1 gang totalt.
 #418018  av Holger
 
tøft 8) moro å lese slike prosjekttråder :)
 #418060  av FT86
 
Bra du er i gang med bilen igjen! ble det noe av breddingen på denne? legg ut masse nye bilder! gjerne av de andre bilene du har /har holdt på med også :)

leste hele denne tråden i natt forresten, herregud så mye du har gjort på denne bilen. er det 4. motoren som står i nå? :P

stå på, jeg har trua :)
 #418186  av Morten
 
Eeeey... fått rota deg ut i bua igjen? :D Lambdaen viser nok tålig riktig ved WOT, men på tomgang, cruising osv vil det gå så lite eksos forbi at den vil vise endel magrere blanding enn hva som er reelt.

Har du tenkt deg på noe kjøring med noen av bilene før sesongen er over forresten?
 #418412  av Arne rebel
 
Morten: Ja dette er et desperat forsøk på å få kjørt litt denne sesongen...men det er et par andre ting som har blitt prioritert før "leke bilene" som kjerringa kaller det :roll:
Føler meg litt dum når jeg tar to rustfrie fremskjermer og kapper de sundt fordi jeg ikke har fått tid til å støpe av nye....og erstatter de med dårlige ae
Bilde
Bilen starter (kan ikke annet enn å si at lyden fra 6eren gir meg mer "tilfredsstillese" en Eu-bilen med 4age motoren :) ) men sliter litt med at hjulene tar inni fremme så jeg må masere litt til....
Bilde
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32