Drafter skrev:38 i innpress på is gir ikke akkurat aggresivt look
foran er det verre, der ville jeg heller gått for 205 eller 215 dekk (maks) Og enten 7,5 eller 8" felg foran (maks)
sistenevnte hvis du vil ha litt strekk.
kommer til å subbe som faen i innerskjermen foran pga dens dumme utforming, hvis du går større enn dette, tro meg
du må mest sannsynlig slipe bort mye eller hele framdelen og innerdelen av innerskjermen.
Bak må du nok valse som sindre sier.
Jeg har bare 8" bak med ET40 og 5mm spacer og ligger nesten helt i kanten (selv med avslipet skjermkant)
Min er senka 45mm ca og ved fullasta bil subber det bak.
På en hard dump kan det hende du slår i filler skjermen hvis du skal gjøre som du sier.
men for all del, bare å prøv. lykke til
Du vet tydelig ikke hva du snakker om, prøver ikke å lage problemer her, men må nesten rette deg på endel ting,
For det første så kan innpress på 38 være veldig aggresivt, dette kommer helt ann på div andre størrelser osv,
for det andre så går 18x8.5 ET 38 med 225/40-18 foran veldig fint UTEN problemer, dersom du ikke skjønner dette sjekk kalkulatoren jeg linka til da vel :p
(er som sagt mer plass med denne dimensjonen enn med 18x8 ET 35 med 225/40-18)
for det tredje og siste så kommer det helt ann på dekk størrelser og andre ting (som feks at du bruker en spacer) som gjør at du subber i hjulbuen, men ja kommer til å subbe med fulllasta bil og innerskjemen kommer til å få gjennomgå, men ikke skjermene, legger med et bilde av work felgen jeg skal ha som er : 18x9.5 med innpress 38 for å vise deg hvor aggresivt dette kan være :p
02 IS med UENDLIGE STORE planer