TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 med 3,5l supra motor. Update lakk+video..

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #359776  av 2fast4u
 
Ble pent dette, liker stuket, og baken er mye finere uten disse røde tåkelysene.

:wink:
 #360548  av Zupra
 
Takk alle sammen flott og høre posetive tilbakemeldinger.

Bilen funket greit på ACR i helgen, sette bort fra at en 1 bensinpumpe ikke ville mer.
hadde heldigvis med ekstra bensinpumpe av typen bosch 044. Så fant jeg ut at jeg skulle bytte til AN koblinger på dette også. Siden vi hadde litt av det også. Men manglet selfølgelig AN8 slange men med god hjelp fra Markus (camelon mR2)
så ordnet dette seg også. ! Så det ble kjøring på søndagen igjen..

håper det blir noen flere treff i nærheten igjen, Så det blir mulighet for noe mer kjøring. :wink:
 #361036  av Zupra
 
DanielJ skrev:Her har du et bilde fra helgen :) Synd jeg ikke fikk sett du kjøre noe serlig..


Bilde
Ja var litt uheldig denne gangen også, skulle blitt mer kjøring på lørdagen. men slik er det.

takk for bilde. :D
 #389365  av Zupra
 
Hei.

Bilen vurderes nå solgt til fordel for Huskjøp.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25542578

Er trist og måtte selge, men da det ikke har blitt mye tid til kjøring og nr.2 er kommet til verden også
Så begrenser tiden seg. Hadde jeg bodd på sørlandet så skulle jeg beholdt den, men har et stykke og kjøre for nærmeste
bane.

Spm etc rettes på pm eller mob 958 00 511.
 #395143  av Zupra
 
[youtube][/youtube]

link til banekjøring ACR Sommertreff juni.

litt vindstøy ble det men.. ikke jeg selv som har har kamera var noe som lurte på
om de fikk ha kamera på bilen, og det er jo litt artig og se på etterpå. selv om kanskje ikke kjøringa er helt
sinnsyk...
 #395146  av Zupra
 
[youtube][/youtube]

Her en litn snutt fra bremsing før vi dro til ACR.

670hk 917NM

Ble en helt nydelig kurve. kjører da på 1,7 bar laddetrykk
 #419180  av kenneth1987
 
Hva skjedde til slutt?
Mener at jeg så denne på finn.no før jeg kjøpte min is 200, hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt den :(
Ble den solgt??! Til hvem? Hva skjedde?
Grunnen til at jeg er så nyskjerrig er at jeg skal gjøre det samme, bare fullføre prosjektet helt!
Jeg skal bygge ihvertfall Norges råeste Lexus is 1gen, om ikke verdens råeste!!!
Mener da overall, ikke bare motormessig!
Veldig fint hvis noen kan fortelle meg hva som skjedde med bilen, eventuellt hvem som kjøpte den!
Hadde satt veldig pris på svar :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14