TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #419794  av Mr2mr2

satt å lurte litt på skrivemåten ja :P
 #419918  av TBS

MÃ¥nedens optimist?
Det må da være en ''null'' for mye :p??

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37454722
Bilen her en bitteliten parkeringsbulk på høyre sidedør, og skjold/skjørt bak har fått noen skrammer fra en fortauskant el. (kun skjørtet). Dette kan evt. byttes ut ved salg mot et tillegg på kr. 2.000,-
Når du skal selge en så gammel bil til så høy pris burde man kanskje sørge for at den faktisk er 100% strøken.
 #419925  av inzane2012

ja, det faktum at den bilen har automatgir burde trekke den ned i halve prisen. MEN, bortsett fra det så ser det jo som en usedvanlig velholdt E30 da, og du ksla jaggu leite lenge for eksemplar som har gått så lite, begynner vel å bli få igjen utav disse som har gått under 200k km...
 #419986  av sindrejl

DanielJ skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37528848 95mod in my ass...
hah yeah right.. 91mod
 #420170  av celicat23

harared skrev:Eneste jeg lurer på er dette: "noen dråper olje på hjul navn passasjerside foran"
Ellers en bra skrevet annonse :)
Det kom 1-2 dråper olje på felgen etter å ha vasket å kjørt bilen, så jeg skrudde av felgen og så det var bitte litte granne olje på hjulnavet. Jeg trodde det var greit formulert - det er litt olje der. Hvordan burde jeg ha skrevet det?
 #420176  av ArildM

Kanskje bare rett og slett for ærlig annonse? 2 dråper olje på en felg, eller en dråpe olje på bunnpanne er ikke noe jeg ville ha tatt med i fare for å skremme unna eventuelle kjøpere. Men du skjuler i alle fall ingenting. Og jeg vet du er irritert på folk som lyver i annonsene :lol: :wink:
 #420182  av celicat23

ArildM skrev:Kanskje bare rett og slett for ærlig annonse? 2 dråper olje på en felg, eller en dråpe olje på bunnpanne er ikke noe jeg ville ha tatt med i fare for å skremme unna eventuelle kjøpere. Men du skjuler i alle fall ingenting. Og jeg vet du er irritert på folk som lyver i annonsene :lol: :wink:
Hvis noen ser bilen og prisen, og så blir skremt at 2 fille ting, da takker jeg gud for at de ikke tar kontakt for da snakker vi evneveike folk - enda en ting jeg hater :lol:
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 288