ka med å kjøer 215/40 fram, å 235/35- 17 bak, 235/35-17 er en dim som ser rimelig grom ut på felg 

Ron skrev:ka med å kjøer 215/40 fram, å 235/35- 17 bak, 235/35-17 er en dim som ser rimelig grom ut på felghusk at han har 18" bak
lasse skrev:245-35-18 på bakdekka på bildet her, på 9" brei felg, et30:245/35R18 er en ekstremt lite brukt dimensjon, så det er vanskelig å finne dekk i den størrelsen, til kurrante priser, og i norske butikker... meeeen vi fant da noe likevel vi!
download/file.php?id=45362&mode=view
Husk at jo breiere dekk, jo høyere blir det med gitt profil, ett 245-35 dekk er høyere enn f.eks 215-35 (de dimensjonene som er på dette bildet):
download/file.php?id=45363&mode=view
sindrejl skrev:Skal gi perfekt svar imorgen, må bare se litt hva som er dønn original dimensjon til mr2Jeg har også veldig dårlig erfaring med dekkonline. gode priser for mannen i gata. men elendig service.
Angående Maxxis dekkene så anbefaler jeg å holde deg unna, sporete jævler. Da er Federal 595 EVO et bedre valg
Siden jeg selv selger dekk så høres dette litt typisk ut, men jeg fraråder deg egentlig dekkonline.com, har selv handlet der og dekkene kom _ALDRI_. Så plutselig når jeg begynte å kreve tilbake penger og ikke hadde bruk for dekkene lenger (kjøpte såklart annet sted) så begynte de å sende dekkene og jeg hadde svært mange korrespondanser før alt ordnet seg. Tok 3 mnd fra jeg klaget over lang leveringstid til pengene kom på konto :/
En ting kan jeg se med en gang, 245/40R18 er alt for høyt for Mr2en
inzane2012 skrev:Har aldri hatt noe problem med dekkonline jeg da, alltid fått dekkene jeg har bestillt der 1 uke etter bestilling og betaling, levert rett på dørenSelger litt falken og har også inntrykk av at FK452 er ganske kurrante dekk til grei pris, hvordan er de på sporing?
Ang dekk valg så kan jeg anbefale deg Falken FK452, veldig gode kjøreegenskaper og lite støy, bakdelen er at holdbarheten ikke er fullt så godhadde mine bakdekk i 5mnd og da var di slitt helt ned (i dekkenes forsvar så var jeg ikke så snille med di, pluss at hjulstillingen ikke var 100%)