TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Automatiske kjøre lys pÃ¥ IS.

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #417487  av SupraJensen
 
Hvordan kan man koble bort dem automatiske kjørelysrelet slik at man kan kjøre helt uten noen form for lys?
Dette gjelder en 1999mod IS200.
 #417492  av NarotiC
 
Siden min e import og ikkje har automatiske kjøre lys e eg ikkje sikker,
men det kan vel være likt som på IS300 ?
2001-2005 Lexus IS300. On the passenger side of the engine compartment near the strut tower there is a vented black box labeled "Hot." Unplugging this box disables the DRLs with no other effects.
 #417495  av SupraJensen
 
NarotiC skrev:Siden min e import og ikkje har automatiske kjøre lys e eg ikkje sikker,
men det kan vel være likt som på IS300 ?
2001-2005 Lexus IS300. On the passenger side of the engine compartment near the strut tower there is a vented black box labeled "Hot." Unplugging this box disables the DRLs with no other effects.
Kan være, skal skjekke dette, men så har jo ikkje vi DRL, for på IS300 er DRLn at parklysene er på 21w :P eller er jeg helt på jordet nå? :roll:
 #420317  av SupraJensen
 
NarotiC skrev:Du e nok ikkje heilt på jordet nei, e nå spess greier med DRL. Trur det e langlysan på halv styrke som e DRL
stemmer dette, og vi har ikkje denne boksen... så må finne på noget lurt, har koblingsskjema her, men aner heller lite av hva jeg skal lete etter... :P