TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • IS200 TTEcompressor service hjelp.

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #417456  av SupraJensen
 
Hei folkens, no trenger jeg litt hjelp med å finne tak i litt info om min Orginale TTEcompressor kit.
Lurer på;
-hvilket luftfilter som står i TTEboksen + delenr hos toyota.
-hvilken reim som brukes + delenr hos toyota.
-Hva er Compressor service intervallet? evt oljer osv.

Har vurdert K&N filter til komprssorn min så derfor jeg lurer litt på hva jeg skal bestille osv.

mvh
Michael 8)
 #417736  av Amund
 
Har ikkje det i hodet, men et kjapt google søk burde vise det. IS klubben i england sitter på masse informasjon, og komplette delelister. Stikk innom der, så får du garantert hjelp :D
 #417746  av SupraJensen
 
Har du link, fordi jeg har prøvd å google men finner bare åpen luftfilter kit.. :P
fikk dette delenr ifra toyota: 17801-64010. og for dere som er litt kjent så ser dere at dette er et gammelt nr og hører til carina 2 og celica st165 osv. så stemmer virkelig dette?
Jeg hørte at dem brukte samme luftfilter som bensin rav4 :P
 #417779  av Amund
 
http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... rt+%2Blist

Stemmer at det er et celica filter som passer :) Men vil anbefalle å kjøpe et K&N filter, delenr er listet opp i den linken du fikk der, så er det berre å handle på ebay. Eller, du kan gå inn på http://www.tdi-plc.com/ (siden er nede no, men kommer vel opp igjen snart).
 #420314  av Stian_mini
 
jeg har kn filter i carbon boksen her i Larvik + at jeg har olje og lager til kompressoren liggende:)

Har også en mail på intervall på skift av olje tror jeg fra eaton supercharger

MVh stian
 #420315  av SupraJensen
 
Stian_mini skrev:jeg har kn filter i carbon boksen her i Larvik + at jeg har olje og lager til kompressoren liggende:)

Har også en mail på intervall på skift av olje tror jeg fra eaton supercharger

MVh stian
Hey stian, hvor mye vil du ha for alt? :)
 #420326  av Stian_mini
 
SupraJensen skrev:
Stian_mini skrev:jeg har kn filter i carbon boksen her i Larvik + at jeg har olje og lager til kompressoren liggende:)

Har også en mail på intervall på skift av olje tror jeg fra eaton supercharger

MVh stian
Hey stian, hvor mye vil du ha for alt?

Kom med et bud!
Har akkurat nok olje til et skift.
 #420561  av Stian_mini
 
`????
 #420676  av Stian_mini
 
2000 kr + frakt


MVh stian