TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #422617  av Holger

moekkamann skrev:
Holger skrev:VAG har aldri laget en bra bil bortsett fra bobbla...
det var nok en smule sarkasme, hehe.. og ja jeg vet det, skrur vag daglig.....
er mekaniker selv å tar inn alle merker på jobben, men er ikke en dag uten at verkstedet er fult av ekkle vager
 #422618  av Holger

ArildM skrev:Var noen som sa til meg at alle biler ser pene ut når det regner :wink:

Bare sånn umiddelbart ser du at panserfestet og høyre hjørne på panser har gravrust. Innervangene/skjermene på samme side ser veldig bølgete ut i front, også brunt bak dempertårnet, samt eksosen ser nokså brun ut. Interiøret så slapt ut (se rundt girspaken), byttet forseter, og gulvet er gjennomvått i gulvet til sjåføren. Ser ut som det står vinterdekk på bilen, altså er det mulig den har blitt brukt som vinterbil (...). Hvite områder på kanalen på passasjersiden, og svak antydning til rust litt lenger opp på forskjermen på førersiden. Alt i alt er jeg meget spektisk, og ville ikke ha kjøpt uten å gått grundig gjennom.

Er den så rusten og shabby som jeg mistenker er den ikke verdt mere enn maks 20k i mine øyne.
helt enig!
 #422807  av Makk

Julebrus skrev:
celicat23 skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38671261

Fytti helvete... Se på bildene. Eksos'en er en kjempe pen løsning... Og "a5"...? Shit hvor dumt går det å bli....
Hva slags idiot er det som gjør slikt :lol:

Liker best teksten på bildet "Kaldluft fra front"

Jauda, montert rett over eksosmanifold, uten skjold :D :D
 #422809  av 3rlend

hvis dere leser hele teksten:
Nytt kostbar lukket filterløsning er satt på etter dette bildet

virker som fyren har bytta :)
uansett, bilen var stygg å harry
 #423231  av Mr2mr2

:lol: :lol:

FYY faen så RANDOM med det bilde av katten og elgen :lol:
 #423236  av Mr2mr2

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38879996

Hva er sjansen for at bærende rammer/konstruksjoner er bøyd på denne? så bilen har blitt skeiv?
 #423237  av ArildM

Kikket på den jeg også. Såvidt jeg kan se er "impact point" det sølvgråe ved blinklyset.
Uansett en kjip skade å rette opp... Som du ser har skaden forplantet seg bortigjennom skjermen, og "bakstykket" til lyktene er bulket opp. For å få det bra må du dermed bytte/rette opp både bakskjermen og bakstykket. Mye arbeid og hvis du skal ha det som nytt må du bytte både bakskjermen og bakstykket, ergo mye arbeid.

Jeg ville ha styrt unna til den prisen den står til nå i alle fall, ikke så lenge siden den ble solgt til bare littegrann høyere pris uten skade.
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 288