TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #423279  av ArildM

Jeg gleder meg i alle fall som en unge til at denne uka er over :roll: Skal jobbe nesten 60 timer med salg av elektronikk til stressa og sure folk denne uka :!: :lol:
 #423283  av Mr2mr2

Jeg gleder meg som en unge til julaften, for da er det bare noe over 1 uke til jeg får skilt på mr2'n :D

Men er jo kjekt med julaften, familie og pakker da :)
 #423293  av ArildM

Gleder meg til noen dager fri, sammenkomst med familie osv er ikke så dumt det heller. Men aller best blir det å finne litt ro etter alt stresset før jul :) Du får holde oss oppdatert på Mr2en din da :)
 #423295  av Mr2mr2

Det skal jeg :D
 #423318  av Mr2mr2

På skolen i dag skulle vi lære å "smi"

Så jeg lagde 2 EU-jern av noe rundstål vi hadde. Ble ganske fornøyd med de selv :mrgreen:

Bilde

Så litt spinkle ut på bilde etter "knekken" men er ikke det ;)

w3

#423336  av Astro

ArildM skrev:EU-jern?
Det er de skrujerna mann bruker for å sjekke foringer etc på en EU kontroll:)
 #423338  av Mr2mr2

mhm ;)
 #423340  av ArildM

Snør vist her nå :) Så da regner jeg med det snør "in hell" også :mrgreen: Kanskje "Hell freezes over" såpass at jeg får herja litt i kveld :oops:
 #423360  av inzane2012

jaja...

MÃ¥ si jeg er mektig skuffet av HBO Nordic for tiden ja...
Tenkte jeg skulle teste det siden di har en god del kvalitets serier jeg vil se og sånt, og hadde gledet meg til å teste det...

MEN, skuffelsen låg ikkje langt bak da du ikkje får fullHD på pcen, KUN på samsung smart-tv. Ingen problem det tenkte jeg siden jeg har en series7 tv. Stakk innpå denna samsung app siden for å finne denne hbo appen, men neida, den låg jo seff ikke der...

Sendte HBO en mail og spurte og di sa at denne skulle ligge tilgjengelig for series 7, 8 og 9, og ba meg kontakte samsung support for mer info om hvorfor jeg ikke hadde den.

Som sagt så gjort, og fikk idag svar av samsung at denne appen, KUN var tilgjengelig for 2012modellen av seriers8 smart-tv... Direkte LATTERLIG opplegg av HBO må jeg si...
  • 1
  • 855
  • 856
  • 857
  • 858
  • 859
  • 1172