- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
ArildM skrev:!00 000 rpm på tomgang hahaha ....så svinghjulet eksploderer !!! kan vel nesten bare ta det av , med dette turtallet jeg kommer til å få er det nesten ikke vits jo !90'000 rpm?
ArildM skrev:Ikke rart du må ha topp uten shims daKan ikke si annet en at jeg har lyst på denne jetlyden til han på den tidligere lagt på youtube 900 owhp
EXS skrev:tøft prosjektVerksted og verksted fru Blom , effektiv garasje kan du si til tider . . .har du verksted på Fevik?
EXS skrev:tøft prosjektDu kjenner kanskje Stian Sagen , Han vet hvem jeg er , han har spurt meg flere ganger om å få være med på sammensetningen av motoren når widmer har maskinert seg ferdig . . .har du verksted på Fevik?
Ronnie skrev:EXS skrev:tøft prosjektDu kjenner kanskje Stian Sagen , Han vet hvem jeg er , han har spurt meg flere ganger om å få være med på sammensetningen av motoren når widmer har maskinert seg ferdig . . .har du verksted på Fevik?
EXS skrev:Den er grei , gir beskjed når det skjer noe her jeg .....for tiden er celicaen kun ett tomt skall med 63 ledninger stikkende ut fra torpedoveggen , ikke no interessant med det...Ronnie skrev:EXS skrev:tøft prosjektDu kjenner kanskje Stian Sagen , Han vet hvem jeg er , han har spurt meg flere ganger om å få være med på sammensetningen av motoren når widmer har maskinert seg ferdig . . .har du verksted på Fevik?
joda vi vokste opp i samme nabolag..... du får si ifra visst du vil gi en toyota entusiast en omvisning en vakker dag