TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #424741  av ArildM

Tenkte mer det var snakk om stabstag mellom toppen av fjerbeina?
 #424750  av Audun F

No worries :)

Jeg skrudde fra hverandre staget og snudde selve baren slik at bøyen gikk innover/nedover - og da passet den jaggu. Det betyr at den ikke var satt opp riktig da jeg fikk den - ikke verre enn det :D

Ellers så har jeg allerede fått satt på gasdemperne Magne ;)
289.jpg
289.jpg (253.56 kiB) Vist 698 ganger
Jeg har fått prøvefestet litt i dag, men får ikke festet noe mer nå siden jeg må ha frontfangern til lakking og dørene må på før jeg kan skru fast forskjermen (hengslefestene sitter under forskjermen - og disse må strammes i det døra kommer på riktig plass). Så da begynner jeg kanskje bak - eller gjør meg "ferdig" innvendig...
290.jpg
290.jpg (298.8 kiB) Vist 698 ganger
 #424779  av ArildM

Liiiiitt photoshoppet det bildet der eller? Jeg likte egentlig ikke lytene heller :lol:
 #424811  av Audun F

Innvendig så skal jeg ha nytt trekk på det meste - inkludert gulvet. Er det noen der ute som har peiling på hvor jeg kan få tak i gulvstoff til bil som metervare? Ikke høyttalerstoff eller noe slikt, det er altfor tynnt... Ja, har googla, men uten hell så langt.

Og nei - jeg kan ikke bruke originale siden de har hull et par steder som passer dårlig nå ;)

Mista forresten budet mitt på de nye framfelgene jeg skulle ha... 17x7J med ET +25 er ikke så lett å få tak i ser det ut til :(
 #424812  av Zepticon

Du får kjøpt reproduksjonstepper fra USA. Husker dog ikke hvilken side det var fra... skal sjekke når jeg kommer hjem fra jobb.
 #424813  av Offern

om ikke så vet jeg Teppeabo har her i norge. Varmeformbart og rundt 100kr kvm.
 #424819  av Drafter

Audun F skrev:No worries :)

Jeg skrudde fra hverandre staget og snudde selve baren slik at bøyen gikk innover/nedover - og da passet den jaggu. Det betyr at den ikke var satt opp riktig da jeg fikk den - ikke verre enn det :D

Ellers så har jeg allerede fått satt på gasdemperne Magne ;)
289.jpg
Jeg har fått prøvefestet litt i dag, men får ikke festet noe mer nå siden jeg må ha frontfangern til lakking og dørene må på før jeg kan skru fast forskjermen (hengslefestene sitter under forskjermen - og disse må strammes i det døra kommer på riktig plass). Så da begynner jeg kanskje bak - eller gjør meg "ferdig" innvendig...
290.jpg
fram med støvsugern
 #425073  av Audun F

Andrepedersen skrev:er det isolasjonsmatter? hvor kjøpte du?
Det er et sett med Dynamat (tror jeg kjøpte de på eBay) + et sett til med isolasjonsmatter som jeg ble anbefalt av Magne her på forumet. Kjøpte de fra http://www.raamaudio.com/products/RAAMmat-BXT-II.html :)

De sorte er veldig lette og gull å legge på (bare varme litt med pistolen så sitter de fint i kulda). :D
 #425083  av magnesmurf

Hmmm.
Lurer på om jeg må plukke ut interiøret på mr2en til sommeren og gjøre det samme :mrgreen:
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 73