TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Camry 3000gt4 bilen er stjÃ¥let!! bilen er funnet igjen :D

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #400562  av camryv8
 
har pratet med amerikaneren som hadde satt 3vz i sin celica gt4.. han fjernet 25 millimeter av blokka mot girkassa.. da passet det fint :)
Frem med vinkelsliperen :)
 #400565  av Holger
 
riktig innstilling! :D
 #400764  av camryv8
 
Det er litt kjeks på bilen... så blir ikke arbeidsløs i vinter. tanklokket blir et alu race lokk også blir det hjulbuer fra opel manta b. da blir bilen ca 4 cm bredere på hver side bak. siden bilen er 4 dør vil skjermbreddinga starte på bak døra!!..

 #403099  av camryv8
 
går sakte om dagen.. bruksbilen måtte ha litt kjærlighet( bygger om carina e fra gli til gti), bygger hems/partystue på verkstedet og har dratt på meg en heftig lunbgebetennelse.. mere bilder kommer med en gang det skjer noe !
 #407575  av FT86
 
camryv8 skrev:da har prosjektet mitt fått seg en knekk.. bilen er stjålet!! si fra hvis noen får tilbud om camry 4wd deler!!
kondolerer... :twisted: tette folk som ikke har råd til egne biler :lol:
 #407578  av EXS
 
utrolig kjipt :/

var bilen kjørbar eller ble den hentet på henger ellerno?

håper du finner den
 #425625  av camryv8
 
bilen er funnet igjen men den er såpass herpa at jeg vurdere å flytte alt understellet over på carinaen min.. ser ut som om det er mindre jobb enn å bygge om en annen Camry jeg har som er original 88 mod v6.. ser ut som det er bedre plass til bakstillinga på carinaen faktisk... :shock:
 #425649  av camryv8
 
EXS skrev:så bra at den kom til rette da :)

var den blitt kjørt i stykker?
motor og gir fungerer fortsatt utmerket.. men karosseriet er så herpa at det blir ett enomrt prosjekt og få den hel igjen..