TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #426653  av FT86

Dette blir jo kjempe bra! Jeg vil gjerne ha denne bilen hvis du noen gang skal selge :)
 #426708  av Audun F

Hehe, tror nok ikke den blir å finne til salgs før jeg går i grava :mrgreen:

MEN, jeg satser på å ha den på veien i år Magne ;)

Først, hjul på (ja, vet det er de støgge vinterdekka)...
311.jpg
311.jpg (323.57 kiB) Vist 776 ganger
Trillbar! :D
312.jpg
312.jpg (292.9 kiB) Vist 776 ganger
Ikke helt fornøyd med hvordan ræva ble med det midtpanelet... Mulig jeg skal finne et annet (forslag?).
313.jpg
313.jpg (313.89 kiB) Vist 776 ganger
Hmm, godt at jeg har MR2 da! :D
314.jpg
314.jpg (150.4 kiB) Vist 776 ganger
 #426718  av lasse

Er vel ikke noe krav til at man må ha ryggelys såvidt jeg vet.
En ting jeg stusser litt over: hvorfor har du montert fangeren foran før du har montert skjermene? Fangeren blir jo festet i skjermene også, så må vel av med fangeren igjen for å få på skjermene mener jeg...
 #426737  av Audun F

Det er ikke krav til ryggelys på bilene, men hvis det sitter ryggelys der skal de fungere.

Jeg har sett noen som har shavet bakpanelet slik jeg har, men malt det sort, og det ser faktisk ikke så galt ut. Eventuelt kan jeg ta det originale 94+ panelet og blokke nøkkehullet hvis jeg vil ha den typen. Ellers så har jeg fortsatt til gode å se rev1 midtpanelet montert pent på 94 lyktene :|

Hvis jeg ikke finner ei feit plate så tar jeg nok å lakker den jeg har svart :D

Ellers så har jeg vel kommet til den slutningen at felgene jeg har kjøpt ikke passer i størrelse noe særlig og er egentlig bare kopier av noen andre Works og SSR felger, så jeg er på jakt etter noe som passer - hadde jeg bare visst dimmen på de som passer :mrgreen:

SÃ¥ visst noen vil ha 17x7+38 og 17x8+38 - si ifra :lol:
 #426752  av Audun F

lasse skrev:En ting jeg stusser litt over: hvorfor har du montert fangeren foran før du har montert skjermene? Fangeren blir jo festet i skjermene også, så må vel av med fangeren igjen for å få på skjermene mener jeg...
Vel, det går fint å montere skjermene i etterkant, men uansett så satt jeg den på foreløpig fordi den var i veien og jeg hadde litt liten plass :D

Den skal av igjen nå før påske for en ny runde lakkering da jeg glemte å be lakkerern tette igjen skiltplatehullene første gangen den var til lakkering. Sender avgårde midtplata bak og speileholderne i samme slengen for å få de lakket opp.

Nå blir det spennende fremover da jeg venter på en større deleleveranse fra toyotapartscheap.com og min lokale Toyota butikk. Håper det meste kommer før påske!

Jeg innser nå at det vil være vanskelig å få denne ferdig før sommeren da jeg skal 2 uker til Houston etter påske + 2 uker til Pune i Mai. Noen ganger hadde det vært gull med en 8-4 jobb... :lol:
 #426756  av David

nope, stygt.
originalt er alltid best, enten om det måtte være pre eller facelift.
få på vinge og resten først, får ikke noe helhetsintrykk slik den står nå. er fort gjort å bytte lykter og eller senterplate senere.
ps: ser dumt ut uten ryggelys
 #426760  av 3rlend

jeg er litt enig med at det blir tomt uten ryggelys, er liksom noe som mangler.
men den røde vrien der kan bli bra.
meeeen, jeg synes de hvite så best ut :)
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 73