Pek på meg og le

Trodde vettel var et sjeldsord. Litt overarbeidet denne mnd kanskje?

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
celicat23 skrev:Hva? Er Sebastian Vettel medlem her? Fett!ja det er meg.
inzane2012 skrev:ha, blei bare litt forbanna etter å ha sett søndagens F1 runde...Du er mad fordi han er en av F1s yngste og beste sjåfører? lol.
Helvettes lille snørrungen, hadde vert deilig om han endelig fikk en smekk som virkelig satt så han endelig lærer at han ikke kan gjøre som han vil...
Julebrus skrev:Land Cruiser 200 med V8 og 37" AT dekker er kanskje brutal mener jegpirkka skrev:Kjøp heller Land Cruiser ATLiker brutale pickuper, liker ikke Land Cruiser
inzane2012 skrev:yngste?? lenge siden du har sett på en formel 1 runde skjønner jeg...les hva jeg skrev! "en av de yngste"
Og vil ikke påstå at vettel er den beste... at han er en god fører er det ikke noe tvil om, syns bare fyren er kvalmendes...
tad skrev:Feil farge på gravemaskinasame shit, different label.
Julebrus skrev:Fatter'n sin Avalanche fyller snart 10år og 600.000km...Synd bensinpumpa røk for noen uker siden, han hadde håpet på 1 million km uten problemerOljebehandla? Har alle de årene vært i norge?
Drafter skrev:Bilen er oljebehandlet ja, bilen har blitt brukt året rundt siden 2003 i Norge,veldig lite rust..2500 har en ramme som er tre ganger så tykk og stor som 1500.Julebrus skrev:Fatter'n sin Avalanche fyller snart 10år og 600.000km...Synd bensinpumpa røk for noen uker siden, han hadde håpet på 1 million km uten problemerOljebehandla? Har alle de årene vært i norge?
Har vært borti 2 sånne der hvor ramma nesten har rusta bort..