TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min avensis, igjen...

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #420037  av celicat23
 
Da var det gubbebil tid igjen... 2003 avensis sedan 2.0L automat, executive utgave med skinn og alt er elektrisk, ac +++
48_1884219864_xl.jpg
48_1884219864_xl.jpg (111.95 kiB) Vist 7972 ganger
48_613322585_xl.jpg
48_613322585_xl.jpg (108.68 kiB) Vist 7972 ganger
Planer? En annen grill hvis det er å få tak i, og kanskje oppgradere stereo anlegget. Blir ikke felger & masse styr for dette skal være A til B bilen, og den skal være komfortabel. Og så skal denne holdes ved like, i motsettning til yarisen den erstatter....
 #420039  av ArildM
 
Ser bra ut :)
 #420048  av celicat23
 
Skal få tatt noen bedre bilder når den er på plass. Er ikke så spennende, men veldig komfortabel. Og jeg har blitt gammel nok til at komfort er høyere prioritert enn spenning :lol:
 #420059  av McLarren
 
TTE grill og spoiler, takk! :D

Skal også finnes TTE-eksos til disse om jeg husker rett, iallefall til stv.
 #420070  av inzane2012
 
Ja marius, når du skal ha det kjedelig og komfortabelt, så valgte du jaggu rett farge og :) noe av det tristaste som fins av farger :D

Men skal det vere A til B bil, så spiller vel ikke fargen så stor rolle, ikke like lett å få øye på all dritten som fester seg til lakken og sånt :)
 #420089  av McLarren
 
celicat23 skrev:Selger toyota TTE deler til T25 enda da...? Grillen kan være aktuell.
Jepp, har hatt noen bestillinger på det ja. Kan være noe lang leveringstid, men skal være mulig å skaffe. :)
 #420092  av celicat23
 
inzane2012 skrev:Ja marius, når du skal ha det kjedelig og komfortabelt, så valgte du jaggu rett farge og :) noe av det tristaste som fins av farger :D
Men skal det vere A til B bil, så spiller vel ikke fargen så stor rolle, ikke like lett å få øye på all dritten som fester seg til lakken og sånt :)
Renner ikke over av disse med 2.0 motor i executive utgave så kunne ikke akkurat velge & vrake i farger :) Og jeg har kommet dit hvor bil er mer eller mindre bare noe som skal frakte meg fra A til B så turbo og haug-stor motor og bakhjulstrekk osv osv - ikke trenger jeg det, og ikke gidder jeg betale noe ekstra for det :wink:
 #420098  av ArildM
 
Som a-b bil er nok dette et svært fornuftig kjøp. Sikkert ganske grei effektmessig siden det er en 2liter, ellers så det jo ut som et veldig pent interiør :)

Sølvgrå er da heller ingen dum farge, tvert i mot en fin farge, om enn litt anonym. Mangler bare litt senk og noen fete felger så blir det jo en meget kul doning :wink: Men det er en litt skummel vei å gå, for når man først har begynt er det fort at det spiser på seg. Så kanskje bare greit å ha den slik som den er :)
 #420106  av celicat23
 
Skal være 147hester i den. 2.0L vvt-i motor. Kjenner ikke noe øyeblikkelig behov for å begynne å gjøre noe med den. Gjorde nok med forrige avensis jeg hadde :wink:
Bilde
 #420107  av ArildM
 
Aha, derfor du skrev igjen ja ;)
Skal ikke så mye til før det blir ganske kule biler dette ser jeg :)
 #420109  av inzane2012
 
er en veldig praktisk farge vertfall :)
Og skjønner jo hvorfor en velger avensis som en a til b bil :) er vel toyotas "nye" evighetsmaskin" detta :P
 #420111  av celicat23
 
ArildM skrev:Aha, derfor du skrev igjen ja ;)
Skal ikke så mye til før det blir ganske kule biler dette ser jeg :)
Den gamle modda jeg grillen på, senka max ned med coilovere og heiv på 18" felger + noe sort folie på lyktene. Ble greit nok det :)

Bilde