Bytta plugger og shina interiør i dag. Steike 3SGTE er en trasig motor å bytte plugger på
Satte på nye slike:

Ellers ganske fornøyd med interiøret nå

Skal demontere dørtrekkene og strekke opp nøye høyttalerkabler. Eller har jeg et turboinstrumentpanel liggende og ny plastikk over instrumentpanelet liggende. Tar det en gang jeg gidder.
Plukka ut luftfilteret og det var grisesvart, prøvde å skylle det, men det var på enden av livet sitt.
Kjøpte meg nytt, skal legge ut bilder når det kommer
Blir trolig IC sett fra samme sjappa siden jeg har org rør fra turbo til IC, og røret fra IC til innsug har gnidd seg mot stab staget så mye at det snart er slitt hull i det. Så hvorfor ikke bare kjøpe komplett IC sett når man først skal handle. Kjøper også nye gummioverganger i sort, i stedet for blått som er nå. Så blir det et gjennomført sort/rødt motorrom.
http://www.emspowered.com/storefront/in ... ucts_id=29
Tenker å gå for sorte rør for å holde motorrommet så diskret som mulig i tilfelle man skulle bli stoppet i teknisk. Ellers startet jeg så smått på å rengjøre motorrommet i dag, greit å bli kjent med hva som er neddi der. 3SGTE er grønt for meg.
Ble forresten også en sånn gas prop sak for å holde motorluka oppe, staget som egentlig skal være der er borte. Er så dritt å stå å skru og holde motorluka oppe med hodet