TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Mr2 AW11 - Oppdatering siste side

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #428015  av acer
 
Motoren funker bra. Den er ikke 100%, men skal få orden på det etter jeg er ferdig med skole. Har greid å komme borti en mur, en dag når jeg var litt uoppmerksom og stresset. :( Bredderen på passasjersiden bak må skiftes og fikk noen dype riper på passasjerdøren og litt bakover. :( Utover det er det komt en sprekke på øvre frontfanger. Slik at den øvre og nedre del har fått en åpning, det er ikke mulig å skru skruene fast igjen. Noen som har den øvre frontfanger liggende?

Instrumentlyset fungerer når det selv vil, men mistenker det er dårlig kobling. Broren min og jeg skal ta en titt på det en dag.
Det har vært tung giroverføring på bilen i det siste, men denne er smørt opp igjen. Så nå er det ikke lenger tungt å gire. :)
Det er også kommet et lite hull i radiatoren som er på størrelse med et nåløye. Radiatoren blir nok å bytte ut med en Aluminiumsradiator med tiden. :)


Bilen får altfor mye bensin. Så jeg har kjøpt meg datasprut. (Autronic SM4) Så da blir det ordnings på det også. :) Jeg skal få hjelp av broren min til montering og mapping.



Jeg har også kjøpt 4 punktsseler til bilen. (OMP Road 4)



Er litt sen med å oppdatere, siden det er ikke mye oppdateringer for tiden.:roll: Det var alt for denne gangen. Det blir nok flere oppdateringer dersom det er noe nytt som hender. :wink:
Sist redigert av acer den 21 apr 2013 13:56, redigert 1 gang totalt.
 #428016  av Mr2mr2
 
Anbefaler denne radiatoren: http://www.ebay.com/itm/Full-aluminum-r ... 86&vxp=mtr
kjøpte den til mr2'n min og er god fornøyd med både e-bay selgeren og selve radiatoren. :D ikke er den dyr heller.. :)

jeg har og framfangeren liggende her i "Bergen". men den er ulakkert, kun grunnet.

Men tror fortsatt du har Norges fineste AW11 8)
 #428019  av ArildM
 
Takk for tipset, spørs om jeg må ha meg ny snart jeg også, begynner å bli sliten den som står på :)
PS: Bruk thumbnail (ikke IMG) knappen når du poster store bilder :)