TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min avensis T22 98mod

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #399842  av Vegard86
 
McLarren skrev:Lekkert! :D
Takker og bukker:)
Også noen litt mere kreative bilder he he.

Bilde

Bilde

Bilde
 #399855  av ArildM
 
Hver tur innom denne tråden fører til at jeg kikker på Avensis på Finn og Autodb :oops:

Forsideplass neste :)
 #399904  av Vegard86
 
ArildM skrev:Hver tur innom denne tråden fører til at jeg kikker på Avensis på Finn og Autodb :oops:

Forsideplass neste :)
Jøss da var det Forsideplass og greier :) stas!! tuser og takker :D
 #399918  av ArildM
 
Bare hyggelig, velfortjent forsideplass :)
 #416119  av Vegard86
 
Har da solgt unna alt av senke senke sett jeg hadde til bilen og lurer på om noen her inne har tips til Coilovers til denne modellen av GOD Kvalitet ??
Har søkt litt rundt uten videre hell.
Er det noen som har erfaring med et merke som heter XYS Coilovers ? er dette samme gate som K-Sport ?
HÃ¥per noen har noen meninger/tips.
 #427953  av Vegard86
 
Da var nye coilovers i hus for sessongen, ble K-sport igjen. (riktig nok ny utgave med andre toppforinger og 12,9 bolter samt tykkere fjærbein).

Blir nok litt skruing i morgen tenker jeg!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #427962  av ArildM
 
Godt å høre at denne enda er i drift :) Kul bil.
Har hørt en del skryt av nyere k-sport, sies at kvaliteten er blitt mye bedre, lykke til med monteringa :) Er vel ganske fort gjort å bytte når man først er i gang :)
 #428062  av Vegard86
 
Da var de nye coiloversene montert og de virker så langt til og være bedre en de forrige, uten ulyder ETC..

Kjører uten solfilm på rutene nå, syntes igrunn bilen er pen med klare ruter også pluss at det er mer behaglig og kunne se ut om kveden he he :lol: sikkert delte meninger om det men..

Noen bilder (tatt rett etter montering ikke ny vasket for og si det sånn):

Bilde

Bilde

(listene er under utbedring, regner meg jeg skal sende de til proff lakkering for penere og mer holdbart resultat) .
Sist redigert av Vegard86 den 22 apr 2013 19:44, redigert 1 gang totalt.
 #428064  av Vegard86
 
celicat23 skrev:Liker bilen din. "Less is more" fungerer veldig bra her. Blir bra med røde lister også.

Tusen takk veldig hyggelig og høre!

Fant et bilde av ny vasket bil også :D

Bilde
 #428067  av ArildM
 
Nice :)
Tror jeg også har "vokst" opp, det første jeg gjorde etter å ha hatt AW11en min stående i et par år var å ta av sotinga på siderutene :D
 #428547  av Stianen1988
 
Strøken Avensis du har her Lightz86 ;) ... LIKER!!
Får meg til å tenke tilbake på den T22'n jeg hadde tidligere ...
Savner den nesten litt, men er fryktelig glad for at jeg har kjøpt meg en litt nyere en nå pluss mere plass ... hehe
 #428579  av Vegard86
 
Stianen1988 skrev:Strøken Avensis du har her Lightz86 ;) ... LIKER!!
Får meg til å tenke tilbake på den T22'n jeg hadde tidligere ...
Savner den nesten litt, men er fryktelig glad for at jeg har kjøpt meg en litt nyere en nå pluss mere plass ... hehe
Ja stemmer det var du som hadde den med endel styling på? var stilig den, ja så du hadde kjøpt deg en T25 har faktisk kjøpt meg en lik selv bare blå 07 mod STV 2.0 d4d og er veldig fornøyd med den, bli spennende og se hvordan bilen din blir etterhvert..
 #428628  av Stianen1988
 
Det stemmer veldig godt.. hehe
Ikke helt vanlig den kan du si, det jeg syns var kulest og som ikke mange andre hadde til den bilen i norge var orginalt Caldina panser med scoop ifra japan .. hehe .. Ja spent på åssen stv'n bli med tiden .. utrolig fornøyd med bilen til nå, deilig å kjøre og nok med plass .. hehe ..