TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AD92`s candyred sw20

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #417019  av jij1984
 
Lenge siden forrige oppdatering...
 #419000  av ad92
 
selger ikke denne godbiten nei, skal ha den minst 1 år til :)

stått stille i 1 mnd no pga kalipterene fremme har låst seg, får overhalingskit imorgen, har også fått nye bremer og klosser. skal sette på girkassen neste mnd (Var å hentet i sandefjord). mye som har skjedd men har ikke vært på forumet på lenge. fått nye bærekuler, hundebein osv. skal ha på japspeed eksos snart og montere inn en del nye interiør deler
 #422333  av ad92
 
Nei har den enda ja :)

Fikk montern ny girkasse i dag, har ikke brukt den på 2 uker pga batteriet er ødelagt og jeg brukte opp det jeg hadde av penger denne mnd på å betale girkasse skifte..

Viser seg at girkassen var like dårlig som den forgie.. Skraper i gåfart i 2. gir og hyler om jeg girer til 3. på 4000 rpm og oppover, noe som er veldig upratisk siden det er normalt å gi på litt i 2. gir når man skal inn i 70 soner o.l..

veldig irriterende siden jeg kjørte helt til sandefjord for å få tak i den girkassen som skulle være i god stand, helt utrolig!

Blir trolig motorbytte til 2.gen 3sgte etter nyttår siden jeg får 18 000 i stipend + jeg får jobbe mye fulltid i desember pga juleferie fra skole.. Ser at gotsmoked selger motor & gir for 13 000, så blir det vell 5000 for å få noen til å bytte..

Å finne en ny girkasse å montere inn en ny en for ca 2000 og 3000 i arbeid er noe jeg IKKE har lyst til en gang til! mektig irritert nå
 #422341  av Andrepedersen
 
Den er kjip.. Får håpe du finner en brukbar gte motor :) da er du vell klar for treff til våren i bya eller noe?:)
 #422351  av ad92
 
Bya? Som i Ålesund? Er med på alt jeg, kjekt å møte andre med sanne interesse :)
 #422532  av TopSecret
 
Må prøve å få til et lite treff til våren, er forhåpentlig ferdig med min til da :)
Lenge siden jeg har sett bilen din ute å kjøre nå.
 #429891  av jij1984
 
Ble det ny motor?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14