TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #430006  av Sarlacc

Emil_L skrev:Snakka litt rundt med en kompis som har mye erfaring.
Alt finiansia skal ha er en av de kontraktene fra naf, så setter de over penger.
Først når pengene er hos meg, skrives det salgsmelding.
Jepp, det låter rimelig og greit.
Bare du ikke gir fra deg sykkelen før du har fått penger, så går det nok bra :-)
 #430070  av Emil_L

Bakfull og jævlig! Nå blir'e mr2 om et par dager, sett at finansia klarer å jobbe med det de påstår de er gode til :)
 #430072  av Sarlacc

Emil_L skrev:mr2 om et par dager
Woohoo :-) da blir det livlig på Leirsund :mrgreen:

Økonomer gjør det de er flinkest til, karre til seg penger :D
Det er én god grunn til at det tar lang tid å få penger fra en konto til en annen. De kaller det rentedager.
Har du andres penger på din konto i et døgn får du renter på beløpet. Blir ikke så mye hver gang, men med mange slike transaksjoner hver dag så blir det en pen slump på et år.
Bankene gjør det, finansieringsselskapene gjør det, eiendomsmeglerne gjør det (-de kaller det "oppgjørskonto"). Kredittkorttselskapene gjør det... etc, etc.
Alle har et sugerør ned i lomma di og du merker det ikke engang :D
Sist redigert av Sarlacc den 09 jun 2013 13:17, redigert 1 gang totalt.
 #430123  av FT86

Skal dra å titte på en billig st205 i morra kveld :)

Noen som har noen tips, noe jeg bør se etter?

Virker som om det er jææævelig vanskelig å selge disse bilene nå om dagen? De som ligger ute har ligget der lenge :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40947031
 #430126  av Emil_L

Sarlacc skrev:
Emil_L skrev:mr2 om et par dager
Woohoo :-) da blir det livlig på Leirsund :mrgreen:
Nåja, her kommer jeg vel kun til å være tiden jeg eter :mrgreen: Annet enn det kommer alle veiene her i imrådet til å testes, å se om man finner en skikkelig rå vei å kjøre litt hardt på, når man lærer seg bilen da. Tør ikke satse på hardeste kjøringa den første tia. men så! :twisted:
 #430127  av Mr2mr2

Den følesen å høre om andre som får "lappen" og en blir minnet på at det er nesten et år til en kan ta den selv :evil: :evil:
 #430129  av Emil_L

Mr2mr2 skrev:Den følesen å høre om andre som får "lappen" og en blir minnet på at det er nesten et år til en kan ta den selv :evil: :evil:
Bilde
 #430135  av ArildM

Den var jaggu billig! Men steike så rusten den var. Kurrant vinterbil kanskje :lol:
Ellers må jeg bare le om dere som snakker om lappen :lol:

Emil_l lov oss at du ikke leker supermann med en gang du får lappen, alt for mange som gjør dumme tabber rett etter de får lappen, om du vraker en bil gjør ikke så mye, men helsa di har du bare en gang ;) Har selv vært ung og dum :lol:
 #430139  av Emil_L

Haha, lover! Skal ikke leke noe superhelt nei! Får tallvolvorånera ta seg av den jobben.
Morsomt, kom et slikt vesent bort til meg her om dagen (hadde visst hørt at jeg skal ha japsebil!) og mente jeg er sviker bare for å ha tanken.
Så mente han også at tanksen hans skulle greie å dra fra en sw20 i freewaypull. Så da er det veddet 5 snusbokser!
Orginal (kjenner han som eier den) 240 langtak mot en spretten MR2, den dagen jeg tapen et sånt veddemål, er dagen folk slutter å le av Nord-Korea :mrgreen: [Sorry om den var litt på kanten til rasistisk]
 #430147  av Mr2mr2

Har hørt nok negativt om å ha japsebil av kamerater ja...Ihvertfall når det er snakk om toyota :roll:

Men her er det BMW det går i, i vennegjengen..... Volvo blir for "jalla" er vi alle enig i..
 #430148  av Emil_L

Jalla/harry kan vel alle være enig i at de volvoa er, hvertfall 95% av de som er ute på veiene er rullamalt drit som aldri skulle vært på veien.
Vennegjengen syns det er tøft, men beskjente derimot deler ikke den tanken ang Toyota.
Natt onsdag-torsdag skal vi ikke se bort ifra at det kommer et lite filmklipp av freewaypull veddemålet, om bilen hans enda går :mrgreen:
 #430156  av ArildM

Bra det er noen som tør gå litt mot strømmen ;)
Hadde faktisk 240 som startbil, fikk den av foreldra mine :wink:
Fordelen er at den tålte 2 år med juling og null stell før jeg solgte den :lol: Ellers er det jo så nært traktor som du kommer da :lol: Så om du ikke drar fra den så er det noe alvorlig feil med Mr2en din :wink:
  • 1
  • 882
  • 883
  • 884
  • 885
  • 886
  • 1172