Emil_L skrev:Jens: Åshagen, rett før første sletta mot gjerderum fra skedsmokorset 12 tia.
Syns selv at det ikke gikk i 100 bortover der, greit jeg skal inrømme jeg lå over, men ikke så over!
Har selv nesten blitt påkjørt av en fjomp som ble forfult av en sivilbil (uten blålys), leste i RB dagen etter at han hadde gjennomsnitsfart på 120 ish, så vet hvordan akkurat det er!
Bremselengder hadde jeg ikke for mye om, husker bare at på glattkjøring var det overaskende langt, men mtp hvor for jeg hadde full stopp, kan jeg neppe ha hatt 100. vet ikke om bremsene er kraftige nok til å låse 225 dekk i 100km/t? ABSen slo hvertfall godt til, og det skrek litt fra dekkene.
ENDA surere er det at han nissen i kliss ny Audi A5 som lå så tett oppi rævva på meg at dem ikke fikk målt hastigheten hans, slapp unna med skrekken, snakka ikke til han engang.
Blir litt av hvert, invendig skal ting shines opp, er noe sprekt plastikk og smått som skal fikses/byttes, samt skal det endel nytt der, stoler, stereo, ratt, gir området har jeg lyst til å bytte til noe som ser litt bedre ut.
Motoren får jo ny topp og eller topppakning nå snart, men blir nok litt annet inni, for utseende + lydens skyld, tenker i banen av KN filter og det som kompisen min vil kalle "Noen JÆVLA SVÆÆÆRE japsepotter!"
Utseendemessing blir det IKKE overstyling, blir litt for å få et litt mer timeattack look på bilen, vet ikke helt med det enda, eller om det blir noe alá Border. Vet ikke mer akkurat nå.
Sikker på at han i A5en ikke var en sivilpurk som lurte deg opp i fart mens kollegaene hans måla deg?

Neida..
Men jeg vet akkurat hvordan du føler deg, bare ta det med ro og vær tålmodig. Er ikke noe du får gjort uansett.
Har selv opplevd det samme, men dette var i 100 sonen og flatt jern hele veien fra rundkjøringen og ut på akselerasjonsfeltet
Hvor jeg kjørte forbi sivilbilen som lå på siden. Som videre fulgte etter meg og lå å presset meg opp i fart enda mer....
De målte meg visstnok bare til 50 km/t over så ble faktisk litt glad når han sa det.
Eller kansskje han var grei? For han sa også at hvis jeg hadde 1 km/t mer så hadde det blitt en helt annen strafferamme.
Fikk fortsatt 10,000 i bot med "rabatt" fordi jeg var student og 7mnd uten lappen med ny teoriprøve og oppkjøring.
En bekjent av meg ble tatt i 120 i 80 sonen og fikk 4 uker i buret, så jeg vil si du ligger dårlig ann, dessverre.
Uansett den føelsen når du ser blålys og du allerede vet du er fucked fordi de har videokamera er ubeskrivelig..