TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #430722  av Noxan8

inzane2012 skrev:vist det stemmer det du sier her Marius, så blir det VERTFALL ikke noe xbox på meg ;)
det han sier der stemmer nok smertelig mye, får ikke engang starta xboxen hvis kinecten ikke er koblet til eller peker mot folk, samt låner du spill av andre må du betale lisens, og ikke nok me det, ser du flim på fe.eks netflix, så øker avgiften pr. hode kinect ser følger med på filmen.*

* = trenger bekreftelse, da dette er noe jeg hørte, og stusset litt over
 #430735  av inzane2012

skulle AKKURAT til å linke en lignendes artikkel :)
http://news.xbox.com/2013/06/update

skulle nå FAEN ete meg bare mangle! Kjenner jeg rett og slett blei litt forbanna over hvor jævla arrogante disse store selskapene kan vere...

Fra artikkelen din marius:
Microsoft's Don Mattrick wrote. "I would like to take the opportunity today to thank you for your assistance in helping us to reshape the future of Xbox One
Ja, for det var sikkert nødt med skrikendes fans verden over for å få det inn den tjukke amerikanske skallen, at detta var en skikkelig rævva idè...
 #430744  av celicat23

Fra facebook siden til MS:
We at Xbox love games. More importantly, we at Xbox love gamers. Today we announced changes to Xbox One and how you can play, share, loan and resell your games exactly as you do today on Xbox 360. Also, an internet connection won’t be required to play offline Xbox One games. We look forward to gaming with you for years to come.

"We at xbox love gamers". Det er for sent å si det etter at man har laget den mest kunde fientlige konsollen noen sinne. Eneste grunnen til at de snur nå er at forhåndsbestillinger av xbox går dårlig i forhold til ps4. Og det ville vært en gledens dag hvis kommentarfeltene fortsatte å være fulle av hat og be de dra til helvete, for det er alt for lett å se hvorfor de snur nå (og det har INGENTING med å bry seg om brukerene). Desverre så er folk akkurat som folk har vært i lang tid, og det renner bare over med "oooh let me suck your dick now microsoft, take my monahey!!!" i stedet for "too little, too late, fuck you" som ville vært den rette tingen. Folk er bare så lett lurte sauer uten prinsipper at jeg blir kvalm.
 #430745  av Sarlacc

celicat23 skrev: i stedet for "too little, too late, fuck you" som ville vært den rette tingen. Folk er bare så lett lurte sauer uten prinsipper at jeg blir kvalm.
Haha, jeg digger formuleringene dine :-)
Når du først har rett, så har du veldig rett, sånn som her.
 #430751  av Noxan8

Random Question:

Noen som er intriserte i sommer- og vinterdekk med boltsirkel 4-100? 13 og 16"
 #430755  av Emil_L

Hatt Playstation siden 2000, og har tenkt å holde meg på playstation, intill dem også finner på noe tull, slik som Microsoft har gjort nå.
Selvom at jeg er PS fanboy, så kan jeg uten å være "partisk" si at microsoft har gjort mye av tabbene som Avgiftspartiet & Snart Vekk partiet har gjort i det siste, skutt seg selv i foten.
 #430844  av Mr2mr2

E alle ute på byn? :)

va så stille her nå i kveld... :P
 #430845  av ArildM

Holder på med Top250 på IMDB :lol:
Sett Rear Window i kveld :wink: I morgen blir det Psycho :)
Spedd på med Counting Cars, Storage wars og nå også FastNLoud, bra greier :D
 #430847  av Emil_L

Vært ute med noen venner, ikke noe drikking i kveld gitt :P
Møtte også på en som har vært litt innom forumet her, som holder til rett oppi gata her. Kjører svart MR2 SW20 1990 model med 93+ baklykter.
Gutten fikk jo omtrent latterkrampe når jeg fortalte hvorfor jeg ikke kom i MR2 :cry:
 #430851  av Mr2mr2

Er en grunn til at jeg ikke kommer til å drive å kjøre langt over fartsgrensen med mindre jeg er i ingenmannsland...

Jeg klarer å se for meg DEN følelsen å miste lappen etter noen uker, for å da ikke ha den i et år.... :roll: Satan det må svi. :(
 #430855  av celicat23

ArildM skrev:Holder på med Top250 på IMDB :lol:
Sett Rear Window i kveld :wink: I morgen blir det Psycho :)
Spedd på med Counting Cars, Storage wars og nå også FastNLoud, bra greier :D
Rota igjennom tilbuds bluray på elkjøp og kom over Jackie Brown til 49kr. KUPP!! Genial film. Forsøkte å se Jack the giant slayer, men måtte gi opp. For noe drit.
  • 1
  • 890
  • 891
  • 892
  • 893
  • 894
  • 1172