TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #431103  av jacquelin

Må jo være den jeg også har sett ja.. Sånn som den var før det der kom på, så var den jo drømmebil. Mørk blå med karbondeler og det jeg anser som fin styling hvertfall. :)
 #431110  av inzane2012

bodykitettet i seg selv syns jeg ikke er så galen, er rikitgnok noe med frontfangeren jeg ikke helt liker, men det som trekker mest ned er jalla løsningen med lyktene, hadde vert mye bedre å brukt f.eks celica t23 lykter, eller noe i den duren...
 #431112  av Myklebust

T23-lyktene er ganske ufine då. Spesielt innbakt i andre biler..
 #431113  av inzane2012

frontlyktene syns jeg er veldig tøffe, spesiellt om du monterer di på en MR2, tror ikke jeg har sett en supra med di lyktene. Så om hvor vidt faktisk hadde passa vet jeg ikke :)
 #431114  av celicat23

Kan du ikke like så godt give på en hel celica front 'a?
supra1.jpg
supra1.jpg (50.71 kiB) Vist 1062 ganger
supra2.jpg
supra2.jpg (92.1 kiB) Vist 1062 ganger
Eller...
suprasoarer.jpg
suprasoarer.jpg (101.23 kiB) Vist 1062 ganger
 #431123  av ArildM

Neineinei, keep it simple stupid :mrgreen:
Styling er pengesluk og ødelegger verdien på bil :wink:

EDIT: Men etter å ha sett bildene var det jo ikke sååå ille med Celica front på en Supra da :oops:
Fremdeles aller finest med original front :wink:

Kan jo sette på en AE86 front også da:

:lol:
 #431130  av FT86

Synes ikke det top secret kittet er så fint jeg heller :) finere med f.eks den som ligger på finn med trd kitt, den er helt perfekt!!! (Supra altså)

Fant en supra med skyline r34 front en gang :P så veldig merkelig ut:))

Edit:
image.jpg
image.jpg (70.55 kiB) Vist 1042 ganger
Sist redigert av FT86 den 28 jun 2013 00:37, redigert 1 gang totalt.
 #431135  av Emil_L

Har sett bilder av en Nissan S15 med Kebab E46 front, snakker om merkelig bodyswap, men den tok kaka
 #431136  av FT86

Denne ? :) var ikke så pen den nei :P
image.jpg
image.jpg (111.14 kiB) Vist 1042 ganger
 #431138  av inzane2012

jeg må nå faktisk si det, at den supraen med celica front syns jeg var dødsfet. I mine øyner ser den faktisk ut som den kunne vert sånn fra fabrikken :)

til di andre bilene der. FYSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ang styling, så mener jeg det at det kommer helt ann på hva slags styling det er snakk om. Er det snakk om noe dårlig jalla kina kopier med fangere som stikker ut i hytt og pine og som ikke følger bilens linjer i det hele tatt; så ja, da er jeg og imot det. Tar du derimot noe skikkelig kvalitet, noe som følger bilens orginale linjer, og får det til å se ut som den faktisk kunne rullet ut av fabrikken sånn. Da kan det vere skikkelig tøft. Men at fast and the furious tiden er forbi er det vel ingen som er i tvil om :)
 #431140  av Mr2mr2

Helt enig^

Et godt eksempel på et bodykit på en bil, der det fortsatt ser ut som at den kom slik ut ifra fabrikk er dette:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #431142  av ArildM

Tror jeg stikker innom felleskjøpet på vei hjem i dag! Nå ble jeg inspirert!
Hønsenetting - check!
Fugskum - check!
Lakk på boks - check!
Tynne fine stålplater - check!

NÃ¥ skal smokey bli fin! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #431145  av Zepticon

Problemet med celica-supra greia er at supraen er rund og kantløs, mens celicaen er helt motsatt. Og da kan man ikke sette det på samme bil.
  • 1
  • 894
  • 895
  • 896
  • 897
  • 898
  • 1172