TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #431147  av Zepticon

ArildM skrev:NÃ¥ ble jeg inspirert!
Han som laga vingen på MR2en din ser ut til å ha blitt det han også :mrgreen:
Sist redigert av Zepticon den 28 jun 2013 14:49, redigert 1 gang totalt.
 #431152  av ArildM

Pøsj på deg :lol: :mrgreen: Skal ha en firkanta handlekurvvinge på bilen min så lenge jeg har den, så det så! 8)
 #431257  av ArildM

DEXTER OGSÃ…? :D
Dette blir en bra kveld!
Bare Breaking Bad hadde begynt snart også da!
Men det er vel ikke før i August?
 #431264  av FireWalk

Noen som har lest dette? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10104892

(Norsk sjåfør) Sportsbil krasjet inn i folkemengde. Står at det er en voksen mann med mye erfaring med sportsbiler som satt bak rattet. Men av det jeg kan se på den videoen så ser det ikke ut til at vedkommende har noe erfaring med slike biler i det hele tatt.. Skal ikke skryte på meg at jeg er noen ekspert selv, men har da ca 500 hk på motoren jeg også og vet hvordan det kan bite fra seg. Det jeg ser på videoen der minner mer om en fersking som aldri har prøvd en slik bil før. Sjekk hvordan han skrenser, blir stående skjevt og må rygge, for så å gi på igjen og miste kontrollen gjentatte gangen pga hjulspinn som resulter i sleng, kontra, sleng og så inn i folkemengden i det han får panikk og bremser... :shock:
 #431267  av celicat23

Annen vinkel...

Mer...

"The driver of the car itself is okay but the car itself is wrecked, according to Lukasz, who sent in the tip: The car was registered in Sweden. The driver, Morten N. lost control of the car shortly after launching it from the start line. The car then spun and hit the curb ending up hitting a group of spectators."

"Morten N" var påmeldt med CCX, så regner med det navnet stemmer:
http://www.granturismoevents.com/gran-t ... ticipants/
Sist redigert av celicat23 den 30 jun 2013 21:39, redigert 1 gang totalt.
 #431268  av inzane2012

ser ut som han har NULL erfaring med en såppas kraftig bil som det der ja. Jeg er på ingen måte noen racing ekspert, men sånn som han driver å sladder nedover veien, så ser det ut som han er minst like uerfaren :P
 #431269  av Mr2mr2

Top gear for de som har BBC two :(
 #431270  av FT86

Helt utrolig at ingen døde av den ulykken. Ser ikke ut som om han har så mye erfaring med så mye hk ( meste jeg har kjørt er 2013 mod bmw m6 med 530 (?) hk. Hadde ikke drivi å drifta om jeg hadde fått testa det egget. Idiot altså)

Faen, får ikke sett top gear før til fredag!!!! Faen faen faen :) ikke fortell hva som skjer
 #431273  av FT86

Mr2mr2 skrev:Top gear for de som har BBC two :(
Du kan laste det ned. Kommer ut litt før halv 12 tipper jeg. Pleier å komme ca på den tiden der jeg laster ned i hvertfall
 #431274  av Mr2mr2

Ja, er klar over det.

Men etter slik jeg har forstått det er det litt "skumlere" å laste ned torrent filer for tiden? I følge media er det når MYYYEEE større sjanse for å bli tatt for det?

Men sjansen for å bli tatt er vel likevel liten...?
 #431278  av Myklebust

Skal bli regler for det på linje med det som er i USA. Men er ikkje sånn endå.
  • 1
  • 895
  • 896
  • 897
  • 898
  • 899
  • 1172