Hei ! jeg kjøpte en toyota celica 2,0 i vinter, men synes den går så dårli ( drar dårli). noe jeg kan gjøre med motoren for at den skal gå bedre ??
takker for svar ... 

Celica 2,0 skrev:Hei ! jeg kjøpte en toyota celica 2,0 i vinter, men synes den går så dårli ( drar dårli). noe jeg kan gjøre med motoren for at den skal gå bedre ??Hvis den ikke drar noe særlig før 5000rpm så er dette helt normalt, var veldig missfornøyd hvordan min gamle 2,0 GT-i dro, den akselerte nesten ikke før du var oppe på 5000RPM og da var det ikke så lenge til du skulle gire, ble frakjørt av en kamerat som hadde vanelig forgassermatet original golf 2.takker for svar ...
Celica 2,0 skrev:tenkte om d va trim til de motorene som jeg kunne hiv på hn ?? har prøvd å kjørt ut alle giraDet finnes fler alnternativer, men å trimme sugemotorer er DYRT da man IKKE bare kan kjøpe en enkelt del og bytte ut og se stor økning i effekten.
Celica 2,0 skrev:Det som er problemet viss jeg setter en 3sgte motor inn i en gti så får jeg den ikke eu godkjent ! :/Mhm, det er det som er no dritt med å trimme/ modifisere bil her i Norge, man må være glad i å skru.