TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #431678  av Noxan8

:3
 #431684  av jacquelin

Hehe nei oki, tenkte bare jeg skulle være en lovlydig borger jeg, små barn og grov prat osv. Men hehe... Jeg har jo data fra 1800-tallet med kun nett på så får ikke sett video fra puseCat. Kan noen gjengi? Ellers må jeg se på jobbdata i morgen. :P
 #431690  av Emil_L

Har ikke sett filmene selv, men regner med de det ikke er noe sjefen ønsker at du ser på i arbeidstiden :)
 #431703  av celicat23

jacquelin skrev:Jeg har jo data fra 1800-tallet med kun nett på så får ikke sett video fra puseCat. Kan noen gjengi? Ellers må jeg se på jobbdata i morgen. :P
Hva i all verden bruker du? Er det windows v3.1?
 #431711  av jacquelin

Var det ment humoristisk? For hvis det er toppen av dårlig så er det en viss sannsynlighet for at det stemmer. :P Jeg er egentlig ganske fornøyd med at jeg fikk banket liv i det greiene etter at den kveldet. :P
 #431900  av jacquelin

Du den er faktisk dønn lik! Ja min er toppmodellen fra den tiden, og for å komme på nett må jorden, solen og jupiter stå riktig i forhold til hverandre. Så nett funker bare en gang hvert halvår. :) Er Lovelace en av de gamleCaten skulle ha analsex med i grøften?:)
  • 1
  • 901
  • 902
  • 903
  • 904
  • 905
  • 1172