TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvite felger pÃ¥ Carlos

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #431096  av larsst185
 
Yo

Er nå på min tredje GT4. Nå en Carlos Sainz som jeg kjøpte i vår. Impulskjøp pga den var svinbillig så det ble en farge jeg egentlig aldri ellers ville vurdert. Så, siden jeg allikavel var igang med ting som ikke egentlig er min smak så ble det satt på hvite OZ felger. Hva syns folket. Tøft eller gay frisørbil?
Vedlegg
DSC_0030 (800x530).jpg
DSC_0030 (800x530).jpg (377.81 kiB) Vist 4259 ganger
 #431104  av Myklebust
 
CS kan ikkje bli frisørbil, altfor rå til det!

RallyOZ-ene til T16 var jo kvite så ligger i stamtreet det der :)
 #431105  av Myklebust
 
Når det er sagt og eg har sett etter to ganger så var kanskje dei der litt store? 8)
 #431106  av larsst185
 
Store? Ja kanskje? er 18". Nei for min del så er ikke gt4 frisørbil uansett. Men er plenty av folk som mener det motsatte. Kanskje jeg bare skal slå meg til ro med at de ikkje har peiling:)
 #431107  av Myklebust
 
Har sjølv hørt folk sei eg køyrer rundt i "homobil". Skriver det av som vippelyktsjalusi :)
 #431109  av Myklebust
 
Og hei! Det viktigste er å sette inntrykk ;)
 #431116  av larsst185
 
takk for svar. Er veldig fornøyd med bilen uansett. jeg er liksom i en anna tankebane enn jeg var på de to første gt4ne jeg hadde. Liker liksom at ting kan være litt originalt og iorden framfor tuning osv. bilen er bare gått 130 000km med full historikk så klarer liksom ikke å få meg til å tukle så mye med ting. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde fast på den tanken.:)
 #431117  av celicat23
 
God tanke. En orginal carloz med lav km og komplett historikk er ikke noe du burde tape noen penger på å ha noen år. Blir mindre og mindre som har såpass grei km stand og ikke er skrudd i hjel.
 #431815  av ArildM
 
Kul bil :)