TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt moderate 7M-GTE prosjekt :)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #432006  av ArildM
 
Har tatt litt tid dette prosjektet ;) Blir bra når du blir ferdig da :)
 #432007  av tomrnk
 
ArildM skrev:Har tatt litt tid dette prosjektet ;) Blir bra når du blir ferdig da :)
Det ble bråstopp en periode ja.. hele fjor sommer gikk med i total oppussing av bolig, men nå har jeg litt tid til overs :D
Får håpe bilen er på veien i løpet av neste sommer! Håper jeg blir ferdig med det jeg får til selv før vinteren. I allefall bli ferdig med motor, så får jeg finpusse litt etter hvert :roll:
 #432011  av ArildM
 
Brukt mange år på Mr2en min også, så det er greit å se det er flere som baserer prosjektene sine på en sånn 5-10 års periode :mrgreen:
 #432032  av tomrnk
 
Kunne klasket det sammen og fått den på veien i sommer, men hvorfor slurve seg ferdig når jeg har brukt så mye tid og penger på å gjøre alt annet skikkelig. Får heller bruke lengre tid, å forhåpentligvis få et holdbart resultat:) men drømmen er å kunne kjøre til neste sommer :lol: skulle vel kansje tatt en tur å kikka på mr2' en din også.. er jo ikke lengre unna enn at man kunne tatt en dagstur :mrgreen:
 #432041  av ArildM
 
Akkurat nå må du kjøre deg en tur til Latvia for å finne den, så det blir litt mer enn en dagstur hehe ;)
Men blir bra når den kommer tilbake :)
 #432047  av inzane2012
 
joda, jeg VET jo at det ikke står det :) var ikke noe ufint ment med det altså :)

Er litt som den der Cambridge testen. Som sier at selv om bosktvaer såtr på fiel palss, så kan du lsee tkestsen brae den frøste og ssite bkostvaen står på rett palss :)
 #432061  av tomrnk
 
ArildM skrev:Akkurat nå må du kjøre deg en tur til Latvia for å finne den, så det blir litt mer enn en dagstur hehe ;)
Men blir bra når den kommer tilbake :)
Får stikke innom den dagen jeg har vært på rullene med supraen ;)
 #432062  av tomrnk
 
inzane2012 skrev:joda, jeg VET jo at det ikke står det :) var ikke noe ufint ment med det altså :)

Er litt som den der Cambridge testen. Som sier at selv om bosktvaer såtr på fiel palss, så kan du lsee tkestsen brae den frøste og ssite bkostvaen står på rett palss :)
Hehe, ja den er fin :mrgreen:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10