TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eskild's Lexus SC 400

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #433026  av Holger
 
måtte du spørre å grave for å få lite skilt? jeg har stort foran og aaalt for stort bak :(
 #433048  av toyotakp61
 
Nei ikke egentlig, men du får det ikke med mindre bilen er spesifisert i i systemet deres til å ha det. Han sa at det egentlig ikke er lov lenger men de kan jo ikke ta det tilbake når det først er godkjent:p tok noen uker å få skilta å så er vel litt spesialbestilling;)

Ja de er litt store de norske høye skilta, jeg lurer på å montere det originale amerikanske skiltet på originalplasseringen og lage en ny brakett til det lille norske, men usikker på åssen det vil se ut og om BT blir så fornøyd med det;
 #433070  av toyotakp61
 
Var opp med midtkonsollen her i dag for å sjekke noe, og så ikke ut der under heller, nok et bevis på at gamle eier ikke har brydd seg en døyt om bilen, håper at den røyklukta kan begynne å forsvinne snart;)

Bilde

Faenmeg aske ooooover alt. Vært sånn i hele bilen, alt som har vistes er tatt nå da, skal ut med seter og ta skikkelig tepperens og takrens også snart.
 #433078  av ArildM
 
Ser ikke ut til å ha brydd seg noe mye om at han hadde en unik bil på Norske skilt :lol: Bra den er i gode hender nå :D
 #433093  av toyotakp61
 
Tok litt tepperens i dag:p dvs alt av teppe i bilen pluss taket;) skinn og plast vil fruen ta så det skal hu få;)

Bilde
Før
Bilde
Etter
Bilde
Før
Bilde
Etter

Blei nesten strøkent igjen. Blir litt lurt av skyggene på sånt teppe^^

Nå kjenner jeg ikke røyklukt lenger heller:D og enda bedre blir det nå all skinn og plast blir vaska også:p
 #433096  av ArildM
 
Snakker om altså :D Littegrann stell så blir den jo dønn strøken denne :D
 #433100  av toyotakp61
 
Fikk tatt opp dørtrekket og feilsøkt litt på vindusheisen i dag og, er motoren som ikke går, da relè klikker når jeg tøtsjer brytern og jeg ser polariteten snur på opp/ned kommando, Standardfeil vistnok. Får bestille ny på begge sider når lønna kommer, ser at den andre går litt sigent og. Bestiller ny antennemotor også da, ikke så viktig men vil at alt skal funke^^

Fikk festa det løste interiørlyset og:p litt uinteressant bilde, men poster lell jeg da;)

Bilde
 #433159  av toyotakp61
 
Har lest litt på nett ang fjernstyrte låsen på nøkkeln og der sto det noe om at loddinga på antenna ryker, og det stemte ganske bra.

Bilde
Før
Bilde
Etter

Fikk ikke testa da jeg mangler batteri, men får ta det seinere;)
 #433173  av ArildM
 
Nice :D Blir bra dette!
 #433323  av aspen
 
Hadde aldri sett en før jeg så Holger sin, men nå er det plutselig 2 stykker :) bra slike blir tadd vare på
 #433344  av aspen
 
Bestill skilt på http://www.lator.no/ på de målene du vil ha =D
 #433424  av toyotakp61
 
Trengs ikke for min del, får lovlige småskilt fra BT jeg, men bra tips til holger da!
 #433427  av toyotakp61
 
Trygt parkert på verkstedet mens jeg er to uker på jobb:D

Bilde
Bilde

Regner med å få råa til å få ut skilta når jeg kommer hjem, så får bare vente å se^^
 #434306  av toyotakp61
 
Da var skiltene kommet på;) fikk skifta olje og oljefilter, tikka merkbart mindre. Må bare kjøpe olje til girkassa nå så får jeg bytta den også;)

Bilde
 #434312  av ArildM
 
Se der ja :) Blir bra :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7