TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #433138  av Mr2mr2

Whaaaaaaaaat :lol:
 #433353  av Mr2mr2

Sitter å ser på Man V.S. Food :)

Helt syke størrelser, fettmengder, donuts, svære pannekaker med en liter lønnesirup på....

Frister :mrgreen: :mrgreen: sikkert meget sunt også :lol:
 #433363  av inzane2012

over på noe helt anna, var i banken idag og skreiv under kjøpskontrakten på huset :) Så da er jeg og min samboer blir huseiere for første gang :D det skal feires med ei flaske Villa champagnebrus :P
 #433365  av Noxan8

*Liker* seriøst, dere trenger en "liker" og en "liker ikke" knapp her inne :mrgreen:
 #433375  av Sarlacc

inzane2012 skrev:over på noe helt anna, var i banken idag og skreiv under kjøpskontrakten på huset :) Så da er jeg og min samboer blir huseiere for første gang :D det skal feires med ei flaske Villa champagnebrus :P
Gratulerer!!!!
Fast eiendom er en trygg og god investering (-særlig sammenlignet med motorkjøretøy...)
Og det er en god følelse å eie sin egen tomt.
Bonus: Man trenger; og har plass til, masse leketøy. Snøfreser, kompressor, spikerpistol, sirkelsag, kappsag, stativbor, høvelmaskin, sponavsuger og denslags :D
 #433400  av inzane2012

takk takk :)

Ja det skal bli jævlig godt å komme seg ut av detta borettslag dritet og heller faktisk betale til sitt helt eget!
Og endelig får jeg garasje(riktignok litt i minste laget, men en garasje uansett) og ei stor utendørsbod der jeg kan holde på med mitt :) så får kjerringa ta di to andre som er inne til sitt bruk :P
 #433525  av Mr2mr2

Snart på tide å turan til skolen da :)
 #433544  av Mr2mr2

GÃ¥r faen meg vekk 2 timer om dagen til buss til og ifra skolen -.-
  • 1
  • 907
  • 908
  • 909
  • 910
  • 911
  • 1174